BMW K1200R, splněný sen!!! Motorka pro veliký kluky
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - WOW
Recenze
Král je mrtev, ať žije král! Přišel čas na změnu, jezdil jsem na Suzuki GSX 1400 a teď sedlám tuhle krásku. Moje první dojmy, když jsem ji poprvé projel byly: "tohle bych zakázal prodávat!!" Dnes, s odstupem času jsem naprosto spokojený, a už nemám pocit, že je to vražedný stroj! Motorka má dostatečný krouťák a výkonu opravdu na rozdávání. S laděným výfukem Remus vše dotváří exkluzivní zvukovou kulisu. Podvozek se systémem ESA je úžasná věc (která rozhodně funguje), podle toho jak je silnice rozbitá si kdykoliv za jízdy nastavím podvozek dle libosti v režimu Comfort, Normal nebo Sport. Navíc mám ještě možnost nastavení v každém z těchto režimů, jestli jedu sám, nebo se spolujezdcem a nebo sám se zavazadly. Motorka se nevlní ani při velmi vysokých rychlostech nad 250km/h. Brzdy musím velice ocenit, díky ABS má motorka posilovač a ten umožnuje brzdit třeba jen jedním prstem a to velice účinně. S tímto motocyklem se dá velice příjemně a pohodlně cestovat díky relativně vzpřímenému posezu, ale dá se s ním jezdit taky pěkná palba a to hlavně nad 8 tisíc otáček, kdy se dostaví doslova peklo!!
Závěrem: Rozhodně to není motorka pro začátečníky, ale přeji všem se na tomhle úžasném motocyklu někdy projet
Po letošních deseti tisících kilometrech (zima 2009):
Pneumatiky Michelin Pilot Road 2 (můžu vřele doporučit najeto 10000km) jsou už zralé na výměnu, ale rozhodně dobrá volba pro tento motocykl. Na podzim jsem byl na servisní prohlídce (oleje, diagnostika, atd.) Motorka mě ani jednou nenechala nikde ve štychu, vše funguje jak má (jen se přes zimu chystám vyměnit napínák rozvodového řetězu). Hodně jsem si na ni zvykl. Rozhodně ale nemůžu říct, že by mě tato kráska co se výkonu týče už ničím nemohla překvapit, je to opravdu masakr stroj
Dokoupil jsem origo kufry, sice docela pálka, ale sluší jí velice. Je fajn, že mám jeden klíč, který je shodný se zapalováním i se zámky kufrů.
Kluci v BMW mají všechno tak vymakaný a propracovaný, že vůbec netuším, až mě tento stroj omrzí (jestli vůbec někdy) co si pořídím jiného. Mám pocit, že všechno ostatní by byla cesta zpátky (snad jen K1300R nebo S??!!!)
1.2.2010 vyměněn napínák rozvoďáku, (cena 3100,- i s dopravou). Už to nerachotí po nastartování a motor zase běží jako dobře namazanej stroj!!! Už aby bylo jaro
Hodně luxusní autobus
už od pohledu to vypadá jako lokomotiva!
Je to fakt luxusní stroj
Slyšel jsem na něj vždy jen to nej
10b jak vyšitejch