PROFIL MOTORKY

Honda VFR 750 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kozynak
Vloženo 13.7.2009
Aktualizováno 28.6.2019
Zobrazeno 1 504x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Moje první strojovna a po těch letech spolu už i umřeme, srdcová záležitost a spolehlivý parťák na cestu kamkoliv

Více fotografii

První dojmy - Uz lehce obstarozni nicmene stale vzhledem k dobe vzniku spolehliva,vzhledove nadcasova motorka, letmo ulozene kolo potesi jak oko tak pri vymene pneu, vicemene az na klasicke zavady v regulatoru tak bezproblemova, na cestovani pohodlná, ve své době vlajkový cesťák Hondy, dnes těžká, nebrzdící věc, ale spolehlivá a nezrádná mašina.

Motorku bych doporučil pro - dnes pro fandu značky co má slabost pro youngtimery

Doplňky na motorce - Jak je již nahoře uvedeno, doplňky jen funční, komplet arrow výfuk, dynojet, kn filtr, ohlins přední pružiny, železné hadice k brzdám. zub méně vpředu na řetězovce,vše sladěno na brzdě, bez propadání výkonnostní křvky se zachováním normální spotřeby



Recenze

a da se s ni nastavit i slusne tempo v zakrutach, pochopitelne vaha napovida ze to neni a nebude nikdy supersport, je to spolehlivy cestak s relativne nesmrtelnym motorem, sice na dnesni dobu slabsi brzdy ale i tak ma stale dost oblibencu kteri na VFR 750 s karbecem nedaji dopustit . Tento exemplar je dodatecne dovybaven zeleznyma hadicema, ohlins pruziny ve vidlich, KN filtr, kit dynojet a komplet Arrow vcetne svodu- tenkrát to muselo stát nesmysl ty roury jsou z iks kusů, klasika spoje na pružinky, asi o 2mm větší průměr, takže motorem už tolik co se sérií nebrzdí, ,nasledne sladeno na brzde,- rozdíl dal +7 koní, svice iridiove a upraven staly prevod s o zub mensim koleckem vepredu, zadni rafek 6 palců z modelu RC I, kvuli 185 gume..

koupená od svědomitého majitele, tenkrát na budíku bylo 33 tis - bez záruky ale od pečlivého člověka co ji měl rád, , dnes má po těch 13tí letech spolu skoro 100 tis km, v podstatě bez žádných oprav nad rámec slabostí - tzn nový alternátor a regulátor, jinak jen běžný servis. Měl jsem k ní ještě CBR 1100XX Blackbird, tak mohu trochu porovnat.. vyjezdil jsem se na VFR a pak zkusil něco silnějšího - XX a obě si oblíbil na cesty po dálnicích i zatáčky..kdo říká že XX je autobus a neohrabaný atd..je to jen o tom kdo na tom sedí..ve dvou jsme byli rychlejší než když jsem jel sám, těch 160 koní prostě tolik nehrabalo... VFR je ale V4 a dnes je to o ní, takže:

Na jeden zátah kamkoliv, vyzkoušeno po cestách napříč Evropou, jak sám tak ve dvou, i pro spolujezdce celkem pohodlná na delší trasy. Uplně doma se necítí na okruhu, je dost nízká, takže kdo se nebojí, brzo uhobluje půlku stupačky i nožní brzdy a i něco z bočních kapot.. v běžném provozu ale uplne na pohodu. Dá se jet za 5 i za 11 ltr na 100 km, Dnes už skoro veterán, vývojem překonaný, ale kdo je úchylnej na mašiny z devadesátek tak má za pár korun dost spolehlivej stroj. Kdo chce modernější bezpečnější,lepší, novější a i dražší VFR, tak má nástupce..

Rád případným majitelům nebo fandům co o ní uvažují odpovím na to co je zajímá.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rider.v4
rider.v4 napsal 13.06.10 v 18:14

El_Dildo
El_Dildo napsal 18.07.09 v 12:14

Parádní stroj a hlavně červenej , hodně km bez nehod

Doktor-VFR
Doktor-VFR napsal 16.07.09 v 10:37

Moc pěkná, nechť jezdí minimálně tak dobře, jak vypadá

rozawaran
rozawaran napsal 14.07.09 v 16:29

cb36
cb36 napsal 13.07.09 v 21:00

Pěkna taky jsem oni jednu dobu uvažoval.

Více komentářů



TOPlist