Moje první strojovna a po těch letech spolu už i umřeme, srdcová záležitost a spolehlivý parťák na cestu kamkoliv
První dojmy - Uz lehce obstarozni nicmene stale vzhledem k dobe vzniku spolehliva,vzhledove nadcasova motorka, letmo ulozene kolo potesi jak oko tak pri vymene pneu, vicemene az na klasicke zavady v regulatoru tak bezproblemova, na cestovani pohodlná, ve své době vlajkový cesťák Hondy, dnes těžká, nebrzdící věc, ale spolehlivá a nezrádná mašina.
Motorku bych doporučil pro - dnes pro fandu značky co má slabost pro youngtimery
Doplňky na motorce - Jak je již nahoře uvedeno, doplňky jen funční, komplet arrow výfuk, dynojet, kn filtr, ohlins přední pružiny, železné hadice k brzdám. zub méně vpředu na řetězovce,vše sladěno na brzdě, bez propadání výkonnostní křvky se zachováním normální spotřeby
Recenze
a da se s ni nastavit i slusne tempo v zakrutach, pochopitelne vaha napovida ze to neni a nebude nikdy supersport, je to spolehlivy cestak s relativne nesmrtelnym motorem, sice na dnesni dobu slabsi brzdy ale i tak ma stale dost oblibencu kteri na VFR 750 s karbecem nedaji dopustit . Tento exemplar je dodatecne dovybaven zeleznyma hadicema, ohlins pruziny ve vidlich, KN filtr, kit dynojet a komplet Arrow vcetne svodu- tenkrát to muselo stát nesmysl ty roury jsou z iks kusů, klasika spoje na pružinky, asi o 2mm větší průměr, takže motorem už tolik co se sérií nebrzdí, ,nasledne sladeno na brzde,- rozdíl dal +7 koní, svice iridiove a upraven staly prevod s o zub mensim koleckem vepredu, zadni rafek 6 palců z modelu RC I, kvuli 185 gume..
koupená od svědomitého majitele, tenkrát na budíku bylo 33 tis - bez záruky ale od pečlivého člověka co ji měl rád, , dnes má po těch 13tí letech spolu skoro 100 tis km, v podstatě bez žádných oprav nad rámec slabostí - tzn nový alternátor a regulátor, jinak jen běžný servis. Měl jsem k ní ještě CBR 1100XX Blackbird, tak mohu trochu porovnat.. vyjezdil jsem se na VFR a pak zkusil něco silnějšího - XX a obě si oblíbil na cesty po dálnicích i zatáčky..kdo říká že XX je autobus a neohrabaný atd..je to jen o tom kdo na tom sedí..ve dvou jsme byli rychlejší než když jsem jel sám, těch 160 koní prostě tolik nehrabalo... VFR je ale V4 a dnes je to o ní, takže:
Na jeden zátah kamkoliv, vyzkoušeno po cestách napříč Evropou, jak sám tak ve dvou, i pro spolujezdce celkem pohodlná na delší trasy. Uplně doma se necítí na okruhu, je dost nízká, takže kdo se nebojí, brzo uhobluje půlku stupačky i nožní brzdy a i něco z bočních kapot.. v běžném provozu ale uplne na pohodu. Dá se jet za 5 i za 11 ltr na 100 km, Dnes už skoro veterán, vývojem překonaný, ale kdo je úchylnej na mašiny z devadesátek tak má za pár korun dost spolehlivej stroj. Kdo chce modernější bezpečnější,lepší, novější a i dražší VFR, tak má nástupce..
Rád případným majitelům nebo fandům co o ní uvažují odpovím na to co je zajímá.
Parádní stroj a hlavně červenej
, hodně km bez nehod
Moc pěkná, nechť jezdí minimálně tak dobře, jak vypadá
Pěkna
taky jsem oni jednu dobu uvažoval.