renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1982)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník lajken
Vloženo 27.6.2009
Aktualizováno 5.7.2011
Zobrazeno 11 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 9000
Silné stránky

Je to JAWA to je silná stránka sama o sobě, když se něco pošmodrchá, nejni problém to nechat spravit a za celkem málo peněz.
Pro mě osobně je vzhled této motorky také silnou stránkou. Když jedu po městě, hodně lidí se otáčí a pokyvují hlavou a usmívají se... Když tohle udělám na jiné motorce, nezareaguje takhle nikdo.

Krásně drží stopu a přijde mi velice lehce ovladatelná.

Když s ní člověk manévruje na místě má jí vždy za co chytnout.

Poloautomatická převodovka :o)

Velice jednoduchá údržba.

Pro začátečníka ideál, velikost a váha veliké motorky, žádnej trhač asfaltu, jen tak nikoho neschodí a dobře se na ní učí.

Slabé stránky

světla a zřejmě vůbec celá 6V elektroinstalace je na prd. Ve tmě není skoro nic vidět, když blikám na křižovatce musím občas protočit motor, abych netřískal baterku.

Výfuky a vše okolo nich je pořád od šmíru a špinavé od nespáleného oleje, člověk nemůže nikam jet svátečně v naději, že se od toho neumaže.

Výkon 14,7 kW nejni mnoho, škoda, že nejni trošku větší.

Velkou slabou stránkou jsou na 100% brzdy, přední brzda má tendenci smykovat a celkově i při prudkém brždění má stroj celkem dlouhou brzdnou dráhu.

4. rychlostní stupeň mi přijde hrozně daleko od trojky, vůbec by neškodilo kdyby JAWA měla čtyřku blíž a kratší a na vyšší rychlost pak pětku. Myslím, že motor by to v pohodě zkousnul.

Asi mě teď budou všichni JAWAci nenávidět, ale nebudu lhát a prostě na rovinu řeknu, že třinda žere jak ruskej tank, v mém okolí je víc lidí co jezdí na třipade a tak nějak jsme se shodli, že při normálním ježdění si motorka bere kolem 5ti, což se mi zdá poměrně dost.

Moje úpravy

klasická jawácká černá maska, přístrojovka z 640, zkrácené výfuky => tyto úpravy jsou po původním majiteli a rád bych to vrátil vše do originálního stavu.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Spotřeba oleje l/1000km 1:40 s benzínem

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž jak kdy :o) ale 300 km určo
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Po koupi musela jít okamžitě do servisu...
Kompletně předělat zapalování (jakoby tam vůbec nebylo)
Nová baterie, spojka, madla, chcípák, relé, víčko od nádrže, sítka (vůbec tam nebyly), fajfky s kabely a svíčky a nakonec nový filtr
Přetěsnění motoru
cena servisu cca 4 700 Kč



TOPlist