Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 9000 |
Je to JAWA to je silná stránka sama o sobě, když se něco pošmodrchá, nejni problém to nechat spravit a za celkem málo peněz.
Pro mě osobně je vzhled této motorky také silnou stránkou. Když jedu po městě, hodně lidí se otáčí a pokyvují hlavou a usmívají se... Když tohle udělám na jiné motorce, nezareaguje takhle nikdo.
Krásně drží stopu a přijde mi velice lehce ovladatelná.
Když s ní člověk manévruje na místě má jí vždy za co chytnout.
Poloautomatická převodovka :o)
Velice jednoduchá údržba.
Pro začátečníka ideál, velikost a váha veliké motorky, žádnej trhač asfaltu, jen tak nikoho neschodí a dobře se na ní učí.
světla a zřejmě vůbec celá 6V elektroinstalace je na prd. Ve tmě není skoro nic vidět, když blikám na křižovatce musím občas protočit motor, abych netřískal baterku.
Výfuky a vše okolo nich je pořád od šmíru a špinavé od nespáleného oleje, člověk nemůže nikam jet svátečně v naději, že se od toho neumaže.
Výkon 14,7 kW nejni mnoho, škoda, že nejni trošku větší.
Velkou slabou stránkou jsou na 100% brzdy, přední brzda má tendenci smykovat a celkově i při prudkém brždění má stroj celkem dlouhou brzdnou dráhu.
4. rychlostní stupeň mi přijde hrozně daleko od trojky, vůbec by neškodilo kdyby JAWA měla čtyřku blíž a kratší a na vyšší rychlost pak pětku. Myslím, že motor by to v pohodě zkousnul.
Asi mě teď budou všichni JAWAci nenávidět, ale nebudu lhát a prostě na rovinu řeknu, že třinda žere jak ruskej tank, v mém okolí je víc lidí co jezdí na třipade a tak nějak jsme se shodli, že při normálním ježdění si motorka bere kolem 5ti, což se mi zdá poměrně dost.
Moje úpravy |
klasická jawácká černá maska, přístrojovka z 640, zkrácené výfuky => tyto úpravy jsou po původním majiteli a rád bych to vrátil vše do originálního stavu. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1:40 s benzínem |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Ochrana jezdce cestování | |
---|---|
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | jak kdy :o) ale 300 km určo |
Pohodlí jezdce | |
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel |
Obecné
Moje závady | Po koupi musela jít okamžitě do servisu... Kompletně předělat zapalování (jakoby tam vůbec nebylo) Nová baterie, spojka, madla, chcípák, relé, víčko od nádrže, sítka (vůbec tam nebyly), fajfky s kabely a svíčky a nakonec nový filtr Přetěsnění motoru cena servisu cca 4 700 Kč |
---|