Yamaha TZR 125RR otevřená na cca. 32K, moto jsem měl krátce, rozhodl jsem se ji prodat, kvůli problémům co s ní byly. Ty se však na poslední chvíli před prodejí vyřešily, ale bohužel Yamku jsem již prodat musel
Recenze
TZR jsem koupil po GO motoru (bylo vše řádně doloženo), ale bohužel nastalo období problémů a záhad, co s moto vlastně je, že nejede a žere cca 10-12l / 100km. Nejprve jsem vyměnil výfuk, ten jsem sehnal z japonské verze - samozřejmě nepasoval, úpravy otočení o 90 stupňů a potom navaření na původní koleno a napasování koncovky byly nevyhnutelné s moto to však nic neudělalo. Proběhla tak 3x návštěva NoName servisu, ale vše bylo marné. Nakonec jsem se naštval a dal TZR přímo do Yamahy, tam za hodinu neměl mechanik co na práci. Stalo se to, co nikdo nečekal: autorizovaný servis Yamahy v čecháh (nebudu raději jmenovat), kompletně zaměnil přívodní hadičiky do karburátoru a opačně zapojil přívěru, to nikoho však nenapadlo kontrolovat v domění, že autorizovaný servis věděl co dělal, opak byl však pravdou.
Po tomto šoku a správnem seřízení jela TZR naprosto špičkově. Přední zlaté USD vidle Öhlins, banánová kyvka, brzdy Brembo to byla vizitka zaručení dobré jízdy. Co však ubíralo na jízních vlastnostech byla zadní širší pneu - kdy řetěz ošlahal celou levou hranu a při prudším náklonu na tuto stranu byla motorka hodně nervózní. TZRka byla zpřevodovaná pro lepší akceleraci (rozeta 51 zubů) a Vmax 150km/h.
TZR jsem měl velmi krátce a následně i nový majitel, jež ji kompletně zbořil, odpočívej v pokoji Yamko
Čau,krásná yamaha. 10b
Krasavice 10b. už proto že ma stejny polepy jak ta má
Paráda brácho.pěkně postupuješ