Neoklasický silniční čtyřventilový,vzduchem chlazený jednoválec s kickstartem, dnes již youngtimer.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Vzhledem k tomu, že to není má první SRX, tak mně moc nemělo co překvapit. I když...vzhledem k tomu, že je to "švýcar", tak je nepatrně jinak naladěná. Ale super, jako každá jiná SRX!
Recenze
Jsem fanda velkých silničních 1-válců a Yamahy SRX zvlášť. Tuto SRXku jsem koupil lehce bouranou v listopadu 2002, a jedná se o typ 1xn, tedy švýcarskou verzi, kterých bylo vyrobeno okolo 600 kusů. Od ostatních SRX se liší jinak nastavenými karburátory, prodlouženým výfukem a pár celkem nepodstatnými detaily (stojan,zajištění osky zad.kola...). Mám na ní nosič a kufry Givi, dobíjení Vape, trubková duralová řídítka ( v držácích z SR 500 na upravených originálních horních brýlích) + závážíčka Lucas, teploměr oleje... pár věcí je vyleštěno. V současnosti má najeto 47000km poctivých. SRX forever! V září 2009 přidáno plexi Givi větších rozměrů.
zapoměl jsem Ti dát 10b. . . .
Není co dodat . . . .
motorka, jak má být
Krásná a nadčasová..
pro největšího nadšence jednobuchů u nás jedině 10b.A kvůli SRX ani jinak nemohu