Pěkná a docela pohodlná klasika, takovej je Hornet 900.Na projížďky po okolí je to skvělěj stroj.110 koní je pro tuto motorku ideální výkon a 200 kg váhy není vůbec znát.Ale na dlouhý cestování není, po 150 km už mě bolí zadek.
Výška jezdce: 169 cm
První dojmy - Hned po koupi a první jízdě dom jsem byl z motorky nadšenej, hned jsem si zvykl na větší objem a zátah od spodu.Trochu mi dělá problém moje malá postava (170cm), takže mám motorku sníženou na předních vidlích.I tak si ale musím dávat pozor, kde zastavím.Mám starší ročník, který nemá stavitelný přední vidle, což bych uvítal a motorka se v zatáčkách trochu vlní, ale člověk si zvykne.
Recenze
Horneta jsem koupil 3.6.2009, cca 2 týdny po tom, co jsem spadl s Hornetem 600.Trochu jsem váhal, jestli mám jít do devítky, měl jsem docela strach.Ale přestup na vyšší kubaturu bylo správný rozhodnutí.Oproti H600 je devítka větší, širší nádrž, širší sedlo, prostě tlustší a také nepatrně vyšší.Hornet je docela pohodlnej, ale zas na druhou stranu je trochu neposednej, ale to mi vůbec nevadí, prostě se mi hodně líbí.Docela rychle jsem se s ním sžil a dostal ho do ruk.Hornetík má širší řídítka , s kterými se dobře ovládá.Originální honďácký řídítka bych na Horneta nechtěl, protože z úzkými řídítky se motorka hůř ovládá.Po ujetí několika kilometrů jsem zjistil, že nižší kubaturu už nechci, jedině vejš.Pěkný zátah od spodu, žádné vytáčení motoru do vysokých otáček, takhle se mi to líbí .Doporučil bych obouvat na devítkovýho sršňa sportovní gumy např. Pirelli Dragon Supercorsa nebo podobný.Sice nevydrží dlouho, ale pěkně sedí a na moje projížďky po okolí jsou perfektní.Dobrý gumy pro tuto motorku jsou také Metzeler Sportec nebo i cestovně-sportovní Metzeler Roadtec, ale ty bych použil na delší cestování.Mašina na nich drží dobře, ale na kolínka takový gumy rozhodně nejsou.Moje oblíbený místo jsou buchlovské kopce - Tramp, kde trávím hodně času.
Do dneška, tj. 27.8.2011 je stav tachometru na Hornetovi 70700km.Od koupi je to už naježděno cca 50000km.Za 3 sezony je to docela hodně.Hornet šlape jak hodinky, žádný problémy s ním nejsou, jen běžný servis.Nepočítám např. tekoucí přední tlumič.Je to prostě spolehlivá motorka a určitě mi ještě dlouho bude sloužit.
Tak po sezoně 2012 má Hornet na tachometru 88548km.To jen dokazuje, jak je to spolehlivej stroj.Starám se jen o běžný servis, jinak žádný problémy.Až do teď mi mašina dělala samou radost a ještě dělat bude.Na sezonu 2012 jsem také obul nové gumy, a to Dunlop Sportmax Sportsmart dvousměs.Pro tuto motorku jsou to ty pravé gumy.Na zadní jsem najel 8764km a na přední 11041.No ale jelikož pořád nemám na nové gumy, tak používám jeté z okruhu např. Bridgestone Battlax BT003, nebo Metzeler Racetek, také vhodné pro Horneta na projížďky po okolí.Třeba to někomu pomůže, jaký gumy má obout na Horneta.
Na konci úspěšné sezony 2013 má Hornet najeto celkem 96057 km.To mě jen utvrzuje v tom, že je to spolehlivá motorka, protože provádím jen běžný servis a údržbu, jinak absolutně bez problémů, jen jezdit.Akorát letos jsem nechal vyměnit rozvodový řetěz, což se dá považovat taky za běžnou výměnu.No a příští rok už tam bude stovka.
Tak dne 30.3.2014 jsem Horneta900 prodal s celkovým stavem tachometru 97 264 km.
Mohu vědět,proč se přenýtovávali kotouče?
Pěknej kousek.
Pěknej Hornetek.Modrá je dobrá na všech strojích třeba od mlátičky až po XJRo
Zdarec, díky za koment. Taky si tě vybavuju, sedáváš věčně pod tím slunečníkem na trampovi Jasně, musíme to spolu nekdy zajet Doma se už válí nová komba tak trochu už přitvrdím na stylu jízdy Jen doufám, že mě nepotká to co tebe... Ať ti dobře slouží devítečka, jo a 10 b
Moc hezkej ať slouží a jasných 10b