renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník STRUCTOR
Vloženo 2.6.2009
Aktualizováno 21.4.2017
Zobrazeno 11 312x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Cervený Caponord v originalních barvách, kufry hepco and becker, padaci rám, top case, vstrikování paliva,vyhřívané rukojeti, najeto kolem 55tis dle tacho.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy poněku smíšené, protože to byla motka co mě děsně chytla na první pohled, ale nebyla vůbec v dobrém stavu. Původní majitel ji měl na leasing a zřejmě mu zbývalo jen na splatky, v servisu zřejmě nikdy nebyla.

Motorku bych doporučil pro - no přece pro toho, kdo se do ni zamiluje...hlavně aby byl šikovný... :-)

Doplňky na motorce - alarm, vyhřívané rukojeti, kufry, progresivní pruziny vidlic, menší primár sekundáru, varovné blinkry, přizvednutí motky v zadním přepákováí, jiné blinkry, jiná zrcátka, řídítka s hrazdou, Two Brothers výfuky, boční prídavná světla, vyšší plexi, deflektor na plexi, navigace, senzory tlaku pneu, KN vzduchový filtr, nová palivová mapa...

Recenze

Aprilii Caponord jsem si koupil zhruba před rokem na bazaru v Bikescrownu. Původně jsem šel koupit Varadero xl 1000v, ale nějak mi nesedlo. Co mi nesedlo asi není důležité, žádná vážná kritika, a i přesto že Hondy považuji za nejlepší motorky, tak jsem koupil Caponorda. Náhoda, stál vedle Varadera na bazaru, jinak bych po něm ani nepátral. Sednul jsem na Caponorda a hned jsem věděl jak to dopadne. Rozum říkal jedno, srdce druhé. Prostě to mezi námi zajiskřilo.

Motorka objektivne nebyla v úplně dobrém stavu, předešlý majitel se o ni moc nestaral. Rachot ze spojky, orezlé šrouby všude možně, ohnutá řidítka, odřený bok, potlučené kufry, sjeté pneu, řetězovka v čudu. Stejně jsem nemohl jinak. Vypláznul jsem 90tis a byla moje.

První projíždka (cesta domů) super, nadšení, i když to ve 200 začínalo trochu plavat, ale to není běžná cestovní rychlost, takže jsem to zatím neřešil. První cesta vedla do servisu. Nové pneu, řetězovka, povařit popraskané plasty, něco vrzalo v kyvce - bylo nutné vyměnit ložiska přepákování kyvky, výměna oleje s filtrem, brzdovky, svíčky, seřízení ventilů, oprava strženého závitu zrcátka a hromada dalších. Rozsahem a cenou nutných jsem byl trochu zaskočen, rachot z motoru se ozýval dál, prý je to u Italů normální, taky doba opravy se protáhla, nebot bylo nutné díly objednávat, Aprilie zásadně nic nevede skladem.

Ze servisu jsem ji bral v 10hodin ráno, ve 14hod jsem odjižděl na dovolenou do Tater (SK). Během dovolené se objevily další závady v podobě špatně vystavující spojky a velmi málo dobíjejícího relé dobíjení, nefungující vyhřívání rukojetí, nefungující předpětí zadní pružiny. Taky mi čím dál více vadilo škubání řetězem při otáčkách kolem 3tis a nižších. Najeli jsme asi 3tis km, průměrná spotřeba benzínu 5,6l/100km, spotřeba oleje neměřitelná. To ji pořád ještě mám rád. Dovolenou jsem si užil a už se zas těším až opět vyrazíme.

Přes zimu proběhla opět výměna oleje s filtrem,vzduchový KN filtr a demontáž restriktoru v sání, výměna plexi za větší, nové vyhřívané rukojeti, nová řídítka s hrazdou, oprava drblé sedačky, doplnění oleje v seřizování předpětí zadní pružiny, otevření výfuků (samo domo), montáž bočních bodovek, montáž nových zadních blinkrů, montáž nových zrcátek, montáž navigace, montáž ukazatele zařazané rychlosti, oprava rachotící a špatně vystavující spojky, výměna baterie a relé dobíjení.

Otevření výfuků zcela vyřešilo problém škubání motoru v nízkých otáčkách, nyní se dá jet již od 2tis otáček. Také nerachotící a správně fungující spojka mi dělá radost. Vlastně mi celá motorka dělá radost, mám ji čím dál raději. I když to z řádků výše uvedených, zejména seznam oprav, tak nevypadá, je to dobrá motorka. Motor táhne krásně odspoda až do omezovače, spojka s antihopem a podtlakovým posilovačem je radost, rychlosti tam jdou jak po másle, brzdy super - nevadnou, pérování měkčí- přesně jak to mám rád, spotřeba paliva super, spotřeba oleje neměřitelná, zvuk nyní staví motorku do jiného světla(zábavnější).

Určitě bych se nebál Caponorda komukoliv doporučit, ale jistě to bude chtít být velmi opatrný, při výběru toho správného kousku. Dřív jsem ani nevěděl že nějaký Caponord existuje, ale co jsem si jej také pořídil a koukám po nich, jsem viděl i nádherně zachovalé kousky. Je to motorka co se kupuje srdcem, bud vás chytne, nebo.Honda.

Dnes jsem narazil na foto z doby, kdy jsem prováděl nějaký základní servis, tak aby případný záejmce o Caponorda měl představu co je základní servis u Aprilie, jsem je přidal do galerie...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Simon4ever
Simon4ever napsal 29.11.16 v 22:05 9b.

Ahoj pěkný stroj a velmi povedený článek tak at ti to lítá kamaráde.

Marty--Mortimer
Marty--Mortimer napsal 27.09.16 v 18:36

[lol Přesně jak říkáš,sedneš a už je jasno že je tvoje,ať to stojí co to stojí ...super strojovna

Mickin
Mickin napsal 04.05.15 v 11:38

Pěkně si ho poladil

Nick86
Nick86 napsal 12.05.13 v 11:34 10b.

Krasny kousek. mam dotaz jak přesně jsi upravil vyfuky. chci do toho jit taky tak at vim co mě čeka .napiš prosim do PM.diki

Boro78
Boro78 napsal 13.12.10 v 20:57

Hodntim tvuj optimizmus po tom vsem cos vytrpel s opravami za 10b. V tom Crowne te museli zrejme natahnout. Ja jsem uz 2x taky nabeh. Drzim palce, mas stejne hezkou masinku!!!10b

Více komentářů



TOPlist