renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Eagle
Vloženo 17.5.2009
Aktualizováno 24.11.2011
Zobrazeno 2 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje aktuální motorka. Jsem s ní nadmíru spokojený.
90° do V kapalinou chlazený 8-ventilový dvouválec dohc o obsahu 996 ccm, max. výkon 69 kW (7500 ot. za min.), max. kroutící moment 98 Nm (6000 ot. za min.), 6 rychlostí, nádrž 25 l.

Více fotografii

Recenze

Z mého pohledu se jedná o dokonalou motorku. Dobrý zátah motoru, spolehlivá, její hmotnost je znát pouze při manipulaci na místě, skvěle zvládá nerovnosti vozovky a cestování je hodně pohodlné. Zatím jsem neshledal nic, co by mi na ní vadilo. Je to spolehlivý cesťák, a když se o ní majitel stará, nenechá nikdy ve štichu. I přes svou robustnost jí sportovnější jízda nedělá problém. Někdo tvrdí, že je lenoch, ale z mého pohledu má výkonu tak akorát. Zatím spolu projíždíme naší krásnou vlast, ale letos se spolu podíváme konečně i do Alp.

Čím déle na ní jezdím, tím více se mi líbí. Jestli to takhle půjde dál, tak spolu bok po boku zestárneme. Spotřeba se už ustálila a pohybuje se kolem 6 litrů.

Letošní rok (2011) jsme spolu konečně vyrazili do Alp. Během této cesty mě jenom utvrdila o svých kvalitách, cesťák každým coulem. Ve dvou a s plnou polní jsme měli odhadem tak 20-30 kilo přes maximalní povolený limit, než je uvedeno v techničáku, a i tak v zatáčkách, v kombinaci s pneu Metzeler Tourance EXP, seděla jak přibitá, několikrát jsem si i brousil boty, až jsem si říkal, že už to asi přeháním. Nevěřil jsem, že i s plnou polní je tak krásně ovladatelná, a že se dá tak klopit, aniž bych zaznamenal jediný náznat nejistoty. Je fakt, že na tom má určitý podíl i kvalita rakouských a italských silnic. Toho se u nás asi nikdy nedočkáme. Výkon je plně dostačující. Není velký problém s Varanem prohnat i ostatní, méně naložené, motorky stejné kubatury. Při sjíždění ze Stelvia nebo z Grossglockneru jsem ocenil velký brzdící účinek motoru, kdy jsem jenom minimálně používal brzdy. Jediná závada během cesty byla ta, že druhý den dovolený odešlo těsnění ve výfuku (asi po 24500 km), tak jsem z toho měl pěkněj laďák. Díky bohu jsem se v Rakousku vyhnul všem policajtům. Každopádně měnit Varana nehodlám ba naopak, po této cestě jsem si ho zamiloval ještě víc. A na to, že váží hodně, a kór když k tomu ještě přibude plná polní, jsem si už zvyknul.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vendelin23
Vendelin23 napsal 13.02.15 v 14:34 10b.

ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 03.05.13 v 16:14 10b.

Líbí se mi, jak trefně a stručně si Varana popsal.. Co bych na něm změnil, je sedlo. Hodně lidem nesedí a mění ho na gel s jiným tvarem. Bohužel, patřím k té skupině, ale ještě jsem neměnil. Po 5 hodinách jízdy jsem cejtil prdel a byl jsem rád, že parkuju Zdá se mi zbytečně velký a to nejsem žádnej prcek
Tak se měj a přeju čistou mysl, jistou stopu a vždy dobrej návrat do cíle!
TM

1shiva
1shiva napsal 05.04.11 v 22:56

yes máš to za 10b

Sejky1
Sejky1 napsal 18.03.11 v 23:20

Nadherna motorka tise zavidim

Speed
Speed napsal 06.11.10 v 09:29

moc pekny to mas tak hodne stastne najetych km

Více komentářů



TOPlist