renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MarioV2
Vloženo 9.5.2009
Aktualizováno 11.10.2009
Zobrazeno 2 102x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Nahatý dvouválec 500ccm a 50koní, provozní hmotnost necelých 200kg. Dle TP jezdí až 180. Univerzální stroj pro dojíždění i pro cestování.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Po 10ti letech jsem se rozhodl vrátit k motocyklům, první dospělý stroj mám díky kolegovi v práci. Jeho někdejší přítelkyně "Kwaka" již pár let moc nevyužívala.

Jak jsem koupil: 23 633km, ale padená na budíky (bylo provizorně spraveno pro oko). Naštěstí na mašině byli padáky a motor není ani škrábnut. Zánovní obutí Pirelli Sport Demon (2005 a jestli majitelka dala 2-3000km tak je to moc) drží zatraceně dobře a moc neubývá, výborná volba. Laděný výfuk Sebring (2005) jsem dal dolů, ale poněkud se dole vyhladila křivka a ten zvuk už není úplně ono, na druhou stranu pokud člověk chce trochu splynout a zbytečně na sebe neupozorňovat... V roce 2008 dostala nový řetězový kit (řetěz si sednul asi po 5000km), brzdové destičky, oleje a filtry, přetěsněné víko hlavy, nové svíčky, nastavené vůle ventilů a sladěné karburátory.

Co jsem před sezonou spravoval: budíky (nová vnitřní kostra a vnější pochromovaný kryt, použitý rychloměr), rámeček světla vyklepán a zalakován, nový náhon tachometru - náklady cca 7500Kč. Teď je na budíkách cca o 10 000km víc, ale při tom věku.

Rám mi přijde na použití na které je motocykl určen tuhý dostatečně. Dá se na něj spolehnout a i co to odpustí, zvláště pokud podrží pneumatiky. O motoru vím jen cca kolem 5500 otáček kdy trochu vibruje do rámu. Dopřeju mu poctivý servis a seřízení a budu asi z dalších co budu tento Kawasaki agregát vynášet do nebes. Brzdy bývají kritizovány, no a ani já tak úplně nadšený nejsem. Ze začátku jsem byl překvapivě spokojen se zadním bubnem, stačí jak jako doplňková brzda na štěrk a podobné svinstvo i pokud jsem v situaci že bych ocenil i těch 20 procent brzdného účinku zezadu navíc. Je na buben celkem dobře dávkovatelný. Ale vepředu by se podle mne uživil ještě jeden kotouč nebo plných 320mm. Nicméně po cca 5000km si nové destičky sedli a už je to jiná píseň, musel jsem ale Kawu projet v Alpách. Pružení pro provoz sólo vyhovuje, při ostřejším brždění se přední vidlice docela ponořuje, ale já si trochu pohodlí dopřeju a přitvrzovat nic nechci.

Cestovní spotřeba 4,2L, dlouhodobý průměr 4,7L, ještě jsem se nevracel z vyjížďky s větší spotřebou než 5,5L.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MarioV2
MarioV2 napsal 17.09.09 v 22:25

Uz mam hotovy web, tak tam toho nasoupu vic i s popisem a taak...

Gagle
Gagle napsal 14.09.09 v 23:52

Musim uznat, že ty Alpy a Rakousko ti celkem závidím. Už tak rok jsem odhodlanej na něco podobnýho, jen kamarádi jsou většinou plechovkáři anebo nejsou pro tyhle věci moc nadšení, tak snad příští rok. Kdyby se ti chtělo, tak mi napiš kde jsi všude byl a tak btw. ER-5 4EVER, ale taky koukám po silnější

Touringrider
Touringrider napsal 04.09.09 v 21:56

koukam dobrej pracant... ten dojezd na nadrz... o tom se mi jen zda... ne ze bych si chtel u sve stezovat na spotrebu, ale dojezd je k nekdy breku.. O naslednici uz mas jasno? ZR7 je taky takova hodna a pohodlna...zadnej sporotvec velkej to neni... ale to ti asi vyhovuje.. kazdopadne at slouzej a jen sama radost!

MarioV2
MarioV2 napsal 04.09.09 v 19:57

Ne. Juknout jak sedi vepredu! U mne byl jak detska prdelka na nocnicek.

maryXR
maryXR napsal 03.09.09 v 23:03

Už jsem tam dal ten laďák supr,oproti origu je více vylezlej ven.Měl jste u toho středovýho držáku taky mezeru?

Více komentářů



TOPlist