GSX-R 1100, r.v. 1987, přestavba,motor z Bandita převrtán o 1 mm na obsah 1186 ccm,kované písty,upravená hlava,zvýšen tlak mazání,zavodní zapalování ignitech s kontrolkou řazení a možnost přeřazování pod plným plynem bez spojky,ladění předstihu a omezova
Výška jezdce: 1 cm
První dojmy - Karburátorová brutalita. Řídit starou jedenáctku to chce odvahu, natož pak po výměně agregátu určeného do autokrosové buginy, kde by poháněl 4 kola. Do ruky hned nepadne, chce to čas a především zkušenosti.
Recenze
Cesty: Šumava, Alpy, Maranello. Srazy: Netřebice.
Další info: Vysněné moto: Suzuki GSX 1400.-už ho taky mám-sekce 1400 GSX.
Tuhle bestii si pamatuju z jednoho malého časopisu,co kdysi vycházel.Nádherný streetfighter!!!
Pěkná bestie!
...
Ahoj tvoje mašina je super, chtěl bych vědět kde ti rozšířili zadní ráfek nechal bych si to taky udělat.Nechci si na to rvát 17".Díky a ať ti to frčí.