TT-R je prostě super stroj jak na silnicu tak do terénu. Eště loni sem s tim jezdil MX tratě, ale teď sem to přeplastoval, obul na E08 a litám po silnici.
Výška jezdce: 180 cm
Recenze
Fotky z Ecce Homo dnes 17.4.2009 dopoledne.
S TT sem nikdy neměl žádny problémy, až do loňska, vinou předchozího majitele, ne motorky. Ten vyměnil pístní čep a místo originálního čepu si nechal nějakej vyrobit. 2 a pul roku mi to fungovalo, ale pak se utrhnul píst a rozsekal komplet celej motor. Naštěstí sem sehnal druhej, dal sem ho do kupy a mám novej motor kterej jezdi vesele dál a zatím (doufám že napořád) bez poruch
Pěkný TTRko Muselo jezdit parádně
No mam odstraneny vsechny regulace ve vyfuku a v klapkach, vetsi trysku a koncovku vyfuku z crossky. Nad 8000 otacek je to hodne slusny, mluvim o srovnani s 125 ostrou cross, ne 250.
KMX se zas tak moc otevřít nedá. Jel sem na Aprilce RX125, plně otevřené, navic s KITem 160ccm a taky to nějak moc nejelo ve spodku, až když to chytlo otáčky. Ale to si nemuže k té 250 ani čuchnout
Tak jelikoz to mam naplno otevrene tak 2T 125ccm cross by zas takovej skok nebyl myslim, 250ccm uz by se mnou asi pekne zamavala :)
tak myslel sem to jako v uvozovkách "trochu"
Na rovince sem s tim dal na závody naladěnou CRF 450R
Pokud seš zvyklej na to KMX, tak to nic neni. To by tě klidně překvapila aji 125 2T kros. Mě ty 2 doby vubec nesedijou a to CR250 co sem měl, tak to mělo podvozek zkurvenej. Ale vzhledem k tomu že mi neseděl motor, tak sem neinvestoval a radši to prodal