Motorku jsem koupil v říjnu 2008 jako lehce složenou na pravou stranu, ale protože měla kromě předního blatníčku a levého podsedlového plastu skoro všechny lakované díly poškrábané, rozhodl jsem se pro nový lak a následně pro další úpravy...
První dojmy - Po prvním nasednutí mě překvapily vibrace, které jsem ze Zeda neznal, podvozkově je motorka trochu jinde a po rozjezdu je pocitově lehčí. Motor má přesně opačný projev než co jsem dotěď znal.
Recenze
Po nalakování a výměně všech kapalin, svíček, pneu, vzduchového a olejového filtru K&N a sundání madla spolujezdce jsem začal postupně nasazovat řidítka Reikon, černé páčky, menší zrcátka, pancéřové hadice, držák SPZ vlastní výroby, LED blinkry, klín pod motor a výfuky Ixil. S motorkou jsem najel zatím něco kolem 600km takže si na sebe teprve zvykáme, ale první dojmy jsou velice pozitivní. Oproti Zedovi je to úplně jiná jízda. Motor má obrovský zátah už od 3000tis. otáček i podvozek je nalazen více sportovněji. Zatím to vypadá, že si budeme rozumět.
tak ta prokoukla, proti předešlému stavu
Super mašinka, viděl jsem jí zblízka na vlastní oči a je na ní odveden kus pořádný práce. Dávam 10.
nádherná starší sestřička jasných 10 bodíků
Vypadá skvěle a to optické zkrácení jí dodalo šmrnc! I ty výfuky jsou pecka! Hlavně si prosím tě nesedej na Tuono! Jasných 10b.
nej SV