Je to takový můj nezmar, se kterým jsem najezdil cca 20.000 km bez jediné poruchy, pokud nepočítám píchlé kolo.
Recenze
Tuhle motorku objevil kamarád Petr u nás na obecním úřadě, kde stála od doby výroby v garáži, protože žádný pracovník bývalého národního výboru na ni neměl papíry, či se bál jezdit. Motorka byla na národní výbor přidělena hned v roce 1967, kdy měla sloužit jako stroj pro preventivní protipožádní žňovou hlídku. V TP stojí, že majitelem bylo Ministerstvo vnitra, odbor požární ochrany, posléze Národní výbor Hevlín. Motorka měla při nálezu vše původní a originál, na tachometru byl směšný počet kilometrů. Pro někoho to zní jako pohádka, ale je to holý fakt. Kamarád ji tehdy díky otci, který byl v zastupitelstvu zakoupil za směšných tuším 500,- Kč, okamžitě přihlásil a chvíli užíval. Do motorky jsme jen dali novou baterii, v rychlosti vyměnili olej a motorka krásně naskočila, jako by ani nestála dlouhých 20 let v nečinnosti. Lámal jsem kamaráda, aby mi ji prodal, ale podařilo se mi to až při jeho odchodu na vojnu před deseti lety, kdy jsem za ní dal tuším nějakých 3.000,- Kč. Od té doby šlape jako hodinky bez jediné poruchy. Postupem let už nejsou chromy to co dřív, ke konci minulého roku mi upadla rafička na tachometru a taky by chtěly repasovat přední tlumiče. No a samozřejmě oddělat nepůvodní blikače, které tam připevnil můj předchůdce. klady - takřka bezúdržbový motor, krásný zvuk, minimum věcí, které se můžou pokazit a vás překvapit zápory - jediného, čeho jsem se zbavil, tak to bylo staré relé, které je nahrazeno novým, připevněným u filtru na schánce s nářadím
parádní stroj...
moc pěknej kousek
krásnej příběh...za 10...
Hezká motorka a hezky o ní píšeš.At ti i dál věrně slouží.10 bodů.