Suzuki GSX-R1127K, absolutní legenda a bike, kterému jsem věnoval za celé čtyři roky společného života hodně moc… A sakra to stálo za to!
Výška jezdce: 188 cm
Recenze
Doslova nakažen infekcí - olejem a vzduchem chlazených GSX-R1100, za což mohu poděkovat JD, jsem vstoupil na prahu milénia do světa šílenství a pokory. Tenhle stroj je stará dobrá a sakra tvrdá škola. Neodpouští žádné chyby a jezdec musí být stále ve střehu, vždyť jen pouhé pootočení plynové rukojeti je následováno okamžitým vystřelením předního kola do oblak a destruktivním zrychlením doprovázeném neskutečným řevem vycházejícím až ze samotného nitra pekelně rozžhavených samurajských válců.
Techdata:
Suzuki GSX-R1127K D.M.B.design (pro nezasvěcené K=rok výroby 1989)
Olejem a vzduchem chlazený atmosférický agregát o objemu 1127 cm3, karburátory Mikuni BST36SS, trysky 170, příme double filtry BMC, stavitelné vačky Yoshimura, kompletní professional racing system 4-2-1 Laser, přepákování zadní centrály Lucas (+3,5 cm), horní brejle Spiegler, pancéřové hadice, modře eloxované alu-šrouby, 5ti polohová přední brzdová páčka, dural stupačky, odfuk z motoru přes sběrnou nádobu umístěnou v prostoru po airboxu, teploměr oleje, sdružená přístrojovka obsahující kromě standardních prvků (kontrolek, otáčkoměru a rychloměru Sigma Targa s umístěním snímače na kyvně a magnetem na zadním brzdovém kotouči) také navíc pro plnou kontrolu tlakoměr oleje Equus, druhou kontrolku mazání LED a vývod pro odfuk benzinových výparů z nádrže, zadní ráfek 5,5 palce, kompletně všechny železné díly v chromu vč. pružiny zadního tlumiče a odtokových trubek z hlavy motoru, krytka řetězu vlastní výroby, mraky leštění (od rámu přes žebra na válcích až po každičkou matku nebo hlavičku šroubu), světla SFB-headlamps vsazené do duralových držáklů vlastní konstrukce, zadní čirá svítilna CAT EYE LED od Highway Hawk, chromované padáky chránicí motor + speciálně konstruované a odlehčené padáky z leštěného pevnostního duralu na hlavu motoru - Head Crash Parts JDmotoR, přepad z ventildeklu a větrný štítek z upraveného plexi MRA.
Dynamický výkon motoru:
138 k při 9447 ot./min a kroutící moment 115 Nm při 6678 ot./min!
Průměrná spotřeba:
cca 7,6 l/100 km
Když jsem ji kupoval, byla v zoufalém stavu. Každý rok jsem na ní něco dělal, samozřejmě v rámci svých možností, a těsně po poslední úpravě (větrný štítek) jsem byl nucen ji na podzim v roce 2004 z finančních důvodů poslat do světa. Našel se ale skvělý člověk a jsem rád, že někdo takový převzal žezlo...
...a už nikdy nic neleštím a ani na ničem takovým nechci jezdit. Po jízdě v dešti trvala důkladná očista vč. přeleštění leštěnkou na lak i na chrom zabijáckých 5 hodin tvrdé práce. Párkrát je to ok, ale po každém výletu, to člověka vyléčí. Je to krása, ale za vysokou cenu! Teď se raději vozím. Ale i tak, skoro po každé jízdě je srad jak ze škatulky, něco mi hold zůstalo!
bomba
tak to je ale pěkná krasavice Jasných 10b
10b. moc pěkně vymazlená jen neuznávám to gumovaní na místě se vzduchem chlazeným motorem
Nojako monstrozni mašina