renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1100 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DaveMB
Vloženo 26.2.2009
Aktualizováno 27.2.2009
Zobrazeno 6 978x
HODNOCENÍ PROFILU OD 37 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Suzuki GSX-R1127K, absolutní legenda a bike, kterému jsem věnoval za celé čtyři roky společného života hodně moc… A sakra to stálo za to!

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Recenze

Doslova nakažen infekcí - olejem a vzduchem chlazených GSX-R1100, za což mohu poděkovat JD, jsem vstoupil na prahu milénia do světa šílenství a pokory. Tenhle stroj je stará dobrá a sakra tvrdá škola. Neodpouští žádné chyby a jezdec musí být stále ve střehu, vždyť jen pouhé pootočení plynové rukojeti je následováno okamžitým vystřelením předního kola do oblak a destruktivním zrychlením doprovázeném neskutečným řevem vycházejícím až ze samotného nitra pekelně rozžhavených samurajských válců.



Techdata:

Suzuki GSX-R1127K D.M.B.design (pro nezasvěcené K=rok výroby 1989)

Olejem a vzduchem chlazený atmosférický agregát o objemu 1127 cm3, karburátory Mikuni BST36SS, trysky 170, příme double filtry BMC, stavitelné vačky Yoshimura, kompletní professional racing system 4-2-1 Laser, přepákování zadní centrály Lucas (+3,5 cm), horní brejle Spiegler, pancéřové hadice, modře eloxované alu-šrouby, 5ti polohová přední brzdová páčka, dural stupačky, odfuk z motoru přes sběrnou nádobu umístěnou v prostoru po airboxu, teploměr oleje, sdružená přístrojovka obsahující kromě standardních prvků (kontrolek, otáčkoměru a rychloměru Sigma Targa s umístěním snímače na kyvně a magnetem na zadním brzdovém kotouči) také navíc pro plnou kontrolu tlakoměr oleje Equus, druhou kontrolku mazání LED a vývod pro odfuk benzinových výparů z nádrže, zadní ráfek 5,5 palce, kompletně všechny železné díly v chromu vč. pružiny zadního tlumiče a odtokových trubek z hlavy motoru, krytka řetězu vlastní výroby, mraky leštění (od rámu přes žebra na válcích až po každičkou matku nebo hlavičku šroubu), světla SFB-headlamps vsazené do duralových držáklů vlastní konstrukce, zadní čirá svítilna CAT EYE LED od Highway Hawk, chromované padáky chránicí motor + speciálně konstruované a odlehčené padáky z leštěného pevnostního duralu na hlavu motoru - Head Crash Parts JDmotoR, přepad z ventildeklu a větrný štítek z upraveného plexi MRA.



Dynamický výkon motoru:

138 k při 9447 ot./min a kroutící moment 115 Nm při 6678 ot./min!



Průměrná spotřeba:

cca 7,6 l/100 km



Když jsem ji kupoval, byla v zoufalém stavu. Každý rok jsem na ní něco dělal, samozřejmě v rámci svých možností, a těsně po poslední úpravě (větrný štítek) jsem byl nucen ji na podzim v roce 2004 z finančních důvodů poslat do světa. Našel se ale skvělý člověk a jsem rád, že někdo takový převzal žezlo...



...a už nikdy nic neleštím a ani na ničem takovým nechci jezdit. Po jízdě v dešti trvala důkladná očista vč. přeleštění leštěnkou na lak i na chrom zabijáckých 5 hodin tvrdé práce. Párkrát je to ok, ale po každém výletu, to člověka vyléčí. Je to krása, ale za vysokou cenu! Teď se raději vozím. Ale i tak, skoro po každé jízdě je srad jak ze škatulky, něco mi hold zůstalo!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
brejle
brejle napsal 04.02.15 v 17:00 10b.

bomba

harly27
harly27 napsal 16.07.13 v 13:54 10b.

luban
luban napsal 08.06.11 v 20:26

tak to je ale pěkná krasavice Jasných 10b

gsxr750
gsxr750 napsal 04.02.11 v 12:00

10b. moc pěkně vymazlená jen neuznávám to gumovaní na místě se vzduchem chlazeným motorem

matisek
matisek napsal 20.10.09 v 22:03

Nojako monstrozni mašina

Více komentářů



TOPlist