Má pár menších úprav, jako např. pancéřové hadičky, miniblinkry, sportovní držák SPZ, karbonové zrcátka, širší řídítka,reflexní proužky na ráfcích. Takto jsem ji koupil, možná bych ještě přidal nějaký ten ladáček pro lepší zvuk.
Recenze
Je to moje první velká motorka, prakticky jsem na ní začínal. Před ní jsem měl jen Pionýra. Musím říct, že jsem si na ni hodně rychle zvykl a jezdí se mi na ní opravdu výborně. posaz a jízdní vlastnosti mě plně vyhovují.Má jen trochu větší hmotnost,ale při jízdě se to ztratí.Na delší cesty je výborná a dá se na ní i v celku dobře zařádit.Díky parádnímu kroutáku není potřeba tak často řadit.Při předjíždění není potřeba vůbec podřazovat,stačí jen zatočit plynem a motka vyletí jako raketa.Občas na deší trasi chybí šestý rychlostní stupen,ale dá se na to vcelku rychle zvyknůt.A spotřeba i při ostřejším ježdění se drží relativně při zemi.Mám na ní v zadu 180tku gumu (origo je 160) a snížené sedlo,takže v zatáčkách sedí jako přibitá. A díky pancéřovým hadičkám i na vzdory visoké hmotnosti brzdím opravdu skvěle,není vůbec problém odlepit zadní kolo od silnice.Já k ní nemám až na již několikrát zmíněnů višší hmotnost žádné výhrady.
Ahoj,
chci se zeptat kolik mm/cm dělá to snížené sedlo?
Díky
Ráďa
Ahoj
vypadá velice dobře!! Mám ji taky ,nemněl jsi problém s tou 180 gumou .Příští rok budu muset přezout tak mám obavy že se tam nevejde.
Díky Tempo veloce
mas ji moc peknou, preju mnoho paradnich kilometru v sedle
Vypadá skvěle,kdybych měl peníze tak bych jí hned koupil
Fakt pecková
ladák bomba a celkově za 10 kámo!!! Dědek