Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Neuvedeno
Moje úpravy |
Obuto na CONTI TKC 80 - Max spokojenost (už jsem brousil stupačku ) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Cestování | |
Terén | |
Město |
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Servisní intervaly | |
Dostupnost dílů |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 400 |
Obecné
Moje závady | Zatím žádné ale chci upravit regulátor dobijení a časen palivové čerpadlo |
---|
Sport
Úpravy podvozku | Plánuji progres pružiny |
---|---|
Použité pneumatiky | Conti TKC 80 Super volba pro ty kdo rádi jezdí v terénu i po silnici ! To co si dovolím na silnici jsem si nikdy nedovolil :-) Jediná nevýhoda je životnost zadku -po 5000 km už jsou jenom na silnici :-) Přední stále jak nová !!! Zkusím na zadek Mitas E-09 Dakar-nyní Mitas E-07 a asi nelepší kompromis na silnici a lehký terén !!! |
Úpravy motoru | Není potřeba Pro mě dostačující výkon :-) |
Úpravy brzd. systému | Časem dám opletené brzdové hadice |