Dvouválcové překvapení se vším všudy ! Emoce, radost z jízdy a dosud na čtyřválech nepoznaný tah od spodních otáček. Spojení s muší váhou z ní dělá nedoceněný fenomén.
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - Jel jsem se na ní jenom podívat bez dalších úmyslů. V původních barvách byla ošklivá jak noc, ale jízda byla parádní a proto jsem si ji okamžitě odvezl. Co dodat ?
Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo si rád užije vítr :-) a jezdí hlavou.
Doplňky na motorce - Padací protektory vlastní výroby + kompletně přebarvena do snesitelnějších barev. Montáž širších a jinak tvarovaných řídítek - nemá tlumič řízení a tak občas kopne. Dá se to v pohodě udržet, ale řídítka s těžšími závažíčky pomohla nešvar utlumit. Výměna brzdových destiček za účinnější.
Recenze
Hlavní designer Ducati Monster si jednou odskočil ke spřátelené Cagivě, aby dostal volnou ruku a japonský motor. Výsledkem je dost málo známá motorka, která dle mých zkušeností zaujme pohled většiny motorkářů. V reálu vypadá lépe než na propagačních obrázcích. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré (jen chybí možnost nastavení přední vidlice) a brzdy jí dobře krotí. Je to potřeba, jelikož motor ze Suzuki Tl 1000 je znamenitým srdcem, které bravurně pokoří i Ducati S4R.
Za mně spokojenost !
S odstupem času bych brzdy hodnotil jako slabší a pružení jako měkké - tedy dobré pro naše silnice. Na okruhu se to ovšem projeví jako handicap (zvlášť, když to nejde seštelovat).
Spotřeba je taková jak se s tím jede. Na obyčejné přesuny bere tak 6,5l/100km při rychlostech do 150km/hod. Já s ní jezdil většinou serpentiny v horách nejrychleji jak jsem zvládl a to pak brala 10 l/100km.
Poruchy: kromě zadřeného jehličkového ložiska v kyvce a vyklepaných kontaktů v zadní lampě jsem se za roky vlastnictví s ničím nesetkal.
Super kousek
Parádní raptor 10
10b Kráska! Litrové v-twiny to možu!!!
Zlatý kola tomu moc slušej