PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Svobol
Vloženo 24.12.2008
Aktualizováno 24.12.2008
Zobrazeno 9 811x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Výborný a nenáročný pracant

Recenze

Moje první zkušenosti začínaly s Mustangem,poté Simson, no a pak jsem se rozhodnul koupit zatím jedinou novou motorku Jawa Mosquito.To byl ovšem ůlet(něco hroznýho).Proto jsem v roce 2001 koupil svoji první MZ.Bohužel mi ji ukadli a tak mám svoji druhou MZ.

Musím psát téměř jen samou chválu.MZ(č2) mám už čtvrtým rokem a jsem s ní spokojen.

Při koupi měla najeto 12 000 km a byla v neskutečně dobrém stavu(v němž zůstala s drobnejma opravama dodnes)Dneska mám najeto něco přes 26 000 km.Jezdím od dubna do listopadu defakto deně do práce 20 kilometrů+nějaké ty couračky kolem.Rád ji tahám do města-jezdit v M.B. autem je občas o nervy.

Jako klady bych upřednostnil nenáročnost provozu a ůdržby,optimální velikost a na ten ročník výborný výkon.Dostupnost náhradních dílů a .Je toho hodně.Zkrátka padne do ruky,pěkně jezdí a co se týče výkonu tak na moje popojíždění super.



Udělal jsem si na ní jen malou ůpravu-zmenšení předního řetězového kolečka o jeden (těť)dva zuby.Jedno kolečko mi ukradli i s tou motorkou.Výsledek je výborný-motorka se stala mnohem živější a pužnější.Samozřejmě na ůkor maximální rychlosti.(ta klesla na 115 km/h.)Ale v 50 km/h si dám pětku a od sedumdesáti už skvěle táhne.Ve stovce není problém ještě slušně akcelerovat.Jen pozor na přetáčení motoru.

Malé mínus je spotřeba,která je kolem 4,8 litrů.Předchozí MZ jezdila bez problémů za 4 litry.

Co se týče oprav,tak během najetých 14 000 km. jsem pouze vyměnil přední Al. kolo(původní bylo bouchlý a začalo klepat do řízení)Tak dvakrát do roka je potřeba očistit kontakty na pojistkách(vzhedem k tomu,že jezdím deně často zoxidují)Sjel jsem sadu pneumatik(klasika-Barum)Nutná byla taky výměna jak spojového,tak plynového lanka a oleje.Letos jsem koupil nové zadní tlumiče(ty původní už tekly a opava vyjde dráž jak nové)nejsou sice neoriginální,ale plně funkčí.

Jinak jsme spolu v pohodě zvládli cestu do Brna a zpět(nějakých 500 kil.)za jeden den.

Je teda fakt,že mě zadek bolel,ale motorka jela skvěje.

Abych to schrnul-Jako pracant s příznivou pořizovací cenou (ta moje 29 000 kč-před 4 roky)a malými nároky na ůdržbu vřele MZ 250 všem doporučuji.Na závodění a machrování to ale není!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JindraM
JindraM napsal 26.01.13 v 16:07 10b.

Hezká MZ, máš ji ještě? Minimálně 3x do roka pořádáme MZ srazy, tak by ses někdy mohl přijet ukázat

www.MZ-WORLD.cz - staré fórum na nové adrese!

Thomsoun
Thomsoun napsal 18.05.12 v 21:05

Bomba! Super krasavice.. závist velká. ;) Ať to jezdí!!!

martys
martys napsal 22.01.10 v 14:46

10b

marin.zem
marin.zem napsal 10.08.09 v 21:50

Nádherná MZ, dokonce v cestovní úpravě
A měl bych na Tebe dotaz, co je to přesně na plexi, popřípadě za kolik jsi ho pořídil? Díky a ještě jednou chválím krásnej kousek!

H4N2
H4N2 napsal 09.07.09 v 20:19

Krasna 250

Více komentářů



TOPlist