renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Super8 125 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sekyk
Vloženo 19.12.2008
Aktualizováno 16.7.2013
Zobrazeno 6 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 19.02.2013, Uskutečněno: 19.02.2013, Zhlédnuto: 27x


Chtěl bych se podělit o pár poznatků za dobu užívání stroje pro případné nové majitele tohoto typu skútru.

Akumulátor:
Během užívání jsem nikdy nenabíjel původní akumulátor ani při zimní odstávce, proto po zimě 2011/2012 jsem ho již neoživil. Po našlapání a ujetí kilometrů v provozu se sice dobil, ale po třech dnech stání zase umíral. Proto jsem si koupil po dlouhé rozvaze a bádání stejný, tedy originální akumulátor za 990,- Kč a myslím, že jsem neprohloupil.

Pneumatiky:
V Sezoně 2010 jsem se začal potýkat s vibrujícími řidítky při vyšších rychlostech. Nejdříve jsem si myslel, že se jedná aerodynamický efekt po instalaci kufru (což taky mělo významný vliv), ale časem jsem zjistil, že přední pneumatika při velkém náklonu v zatáčkách dost skáče. Zjistil jsem, že původní čínská pneumatika se jaksi zdeformovala po okrajích dezénu, takže čína opět nezklamala.
Na konci sezóny 2012 jsem po hodně dlouhém hledání kompromisů zakoupil dopředu pneumatiku Michelin, která je absolutně nesrovnatelná se zmíněnou původní pneumatikou ve všech ohledech.

Ještě důležitý poznatek ke koupi pneumatik:

Originální rozměr přední pneu je 100/80 R14. To nezní nijak zvláštně až do nutné výměny pneumatiky. Jediná pneumatika s tímto rozměrem na trhu je totiž tuším taky Michelin (nebo Dunlop), ale pouze nepraktický dušový typ a navíc za cenu přesahující 2500,- Kč. Proto jsem začal bádat, jak vyřešit výměnu za jiný typ tak, aby mě nezničila první silniční kontrola s frází o technicky nezpůsobilém vozidle s pokutou a v krajním případě i se zákazem činnosti. Po dlouhých konzultacích s fundovanými lidmi z oboru dopravy, distributorem Kymco (zajímavostí je, že od roku 2010 vybavují nové Super8 125 již rozměrem 120/80 R14 na obou kolech) a distributory pneumatik (kteří tvrdili, že 120/80 R14 by nebyl praktický pro tak malý stroj) jsem se rozhodl ke koupi jiného rozměru a to 100/70 R14. Ušetřil jsem minimálně 1000,- Kč , nějaké to palivo na každých 100 Km a jízdní komfort.

Jinak měním oleje, svíčku, filtr a jezdím úplně pohodově a skútr bez problémů funguje. Stále trvám na tom, že jsem neprohloupil.
Na stav tachometru se mě prosím už ani neptejte, nejsem na něj pyšný, ale nikdy bych si jej nedovolil pozměnit, nejsem sociopat.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Taak. Uz jsme přezimovali. Jel jsem s ním od prosince do konce března jen 3x a najel necelých 180Km. Jediný logický problém byl, že po více jak 3 týdnexh se musí před startováním nakopat trochu benzínu nohou a pak se chy

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.04.2009
    Uskutečněno: 07.04.2009
    Tachometr: 6111km


TOPlist