PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S4R S Testastretta (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník medouz1
Vloženo 10.12.2008
Aktualizováno 25.7.2009
Zobrazeno 4 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Tak jak přišla z Bologne, tj. zatím klasická tovární verze + termignoni + svody + pcu. Bagster + postranní brašna. Ventura system, TTRider2, Midland BT445.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

Recenze

Těším se jak malej. A v prvni jarni den jsem namontoval SPZ.

Update 31. 3., pár postřehů po první lehký projížďce, cca 90km, na Slapy a zpět, no, vzhledem k záběhu, zatím žádný kloudný info o motoru, s plynem velmi opatrně, je hodně citlivý a vznětlivý, nicméně jistý pocentiál tam bude..

K brzdám, jsou IMHO tuze jedovatý, doporučuji dávkovat s citem a hlavně s rozumem (jinak fakt vystoupíte za jízdy), je to asi to nejlepší, co jsem pravým ukazováčkem mačkal

K podvozku, na první pocit se mi zdá kupodivu mekčí než u minulého Monstera, zadní kyvka daleko lépe tlumí díry a další špeky našich okresek, ten samý pocit mám z přední vidle. Btw, k ergonomii posedu, mám pocit, že řidítka jsou o cca dva centimetry výše než u M1000, potvrdí někdo tuto domněnku?

Najeto 1000km, čeká nás první servis a výměna olejovýho chladiče, který od prvních kilometrů nějakou mikroskopickou trhlinkou pouštěl olej ven - pro rejpaly, tyhle chladiče nemají s Italy nic společnýho, jsou made in KTM---

Těším se na full termignoni. A na gelový sedlo :)

--- Po aplikaci novych laufů a svodů zmizelo mirne škubání kolem 3,5t ot/min, lépe se sbíra z nižších otaček a celý průběh nárustu výkonu je IMHO plynulejší/čistčí/mechovější.

Musel jsem aplikovat db killery, bez nich je o to v běžném provozu o bubínky, zejména při průjezdu Strahovského tunelu, to je vážně pekelný rachot. (nicméně,2V Monster má sytější/jadrnější zvuk). Zatím je povoleno točitmax7,5t ot/min, - ale už i tahle hodnota se mnou pěkně cvičí. Najeto 1300km.

Tak konečně zajeto, o vikendu najeto cca 1600km, protáhl jsem Duchnu na Rujanu. Tachometr pěkně proměruje, při 240km/h je reálná rychlost kolem 220. Jinak je pravdou, že ručička umí přelézt 260. Nicméně, je to peklo, vítr dělá svý. Zcela silně uvažuju o tlumiči řízení, řidítka se umí pěkně rychle rozkmitat, a to i při silném zátahu od spoda, z nižších rychlostí. Spotřeba se při normální jizdě drží v rozumných číslech, kolem 6l. Nicméně když zatopíte pod kotlem, 10l je realita. Odměnou je však něco, co modří už vědí a ostatní pouze tuší. Vivat V2.



Dnes, tj, poslední červnový den jsem Dukně udělal radost a pořídil jsem krásny zlatý přítlačák se zajímavým černým krytem. No a sobě gelový sedlo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pipi07
pipi07 napsal 02.09.14 v 21:59 10b.

Zadnej novej monster na to nemá, Tohle je proste klasika Jednou do ni pujdu taky

drippera
drippera napsal 22.06.11 v 08:06

Krásný kousek !!! 10b zaslouženě...

pavel.dejl
pavel.dejl napsal 17.06.09 v 09:16

Krasavec, pane kolego...

Ferys
Ferys napsal 15.05.09 v 08:22

Parádní kousek, prostě klasika

Starejkocour
Starejkocour napsal 03.05.09 v 20:40

Co to je za hnusnou nádrž?Nech si narůst pořádnou verandu a kup HARYKA

Více komentářů



TOPlist