Lehká a obratná, na svůj objem překvapivě výkonná. Už je prodaná a koukám zase po něčem jiném...
Výška jezdce: 176 cm
Recenze
Po několika letech na DT125 to chtělo změnu. DT je hodňoučký a pro někoho kdo jezdí x let na silnici, ale v terénu začíná, je naprosto ideální. Časem ale vadí měký podvozek a slabý motor. Chtěl jsem Hondu XR400, ale nabízené kousky se mi zdály vzhledem ke stavu a stáří prostě moc drahé. Pak jsem se svezl na KTM EXC200 a bylo rozhodnuto - váha jako 125, tah odspodu skoro jako 250 a přitom rozumný max.výkon. Bohužel ale EXC200 nejsou moc často k sehnání a tak jsem po několika měsících na hledání rezignoval a šel do EXC125, silnější motorky jsem se bál a rozhodovala i váha (stroje i moje) a síla (moje). Přece jen lehčí motorka se líp zvedá ze země a tahá z bláta.
A teď už k motorce:
Mašinka je vyvoněná...předchozí majitel si s motorkou vyhrál. Vše odstrojil, nastříkal rám a ráfky do černé, středy kol, horní a dolní brýle do oranžova. K tomu nové černé plasty a polepy, oranřové stupačky a řetěz. Ale nejen na oko, byl udělaný podvozek a motor. Když jsem jí přivezl, bylo mi jí skoro líto ji někde ušpinit Ale při poslechu "heen heeen" jsem se snadno nechal přemluvit.
Podvozek je tvrdší, ale přesnější. Motorka rychle mění směr, daní za to je lehká nestabilita ve vyšších rychlostech. Brzdy jsou výborné, ovládání jde zlehka, i spojka je na dva prsty. Mám o zub menší řetězové kolečko, i tak to jede 120 km/h. Motor klasický dvoutakt, to znamená nic nic nic a ve chvíli kdy to začne jet, to zase jet přestane, protože se musí řadit. Ale nestěžuju si Čím těžší terén, tím se motorka cítí lépe, váha a obratnost je největší výhodou stroje. Jezdím enduro, takže spíš louky lesy, trať minimálně. Nejlepší je na pomalou technickou jízdu, kličkování mezi stromy, blátíčko atd. Naopak rychlé přejezdy jsou utrpením. Pro stroj i pro jezdce. Co se týče servisu, mašina je v podstatě ostrá kroska s papírama a od toho se všechno odvíjí. Měnil jsem akorát spotřební věci a s motorkou nebyl vážnější problém.
Aktualizace 15.5.2010:
Motorka je prodaná. Změna je život a už koukám po silnější... Pro toho kdo je schopen se smířit s objemem 125 a z toho plynoucího průběhu výkonu můžu jen doporučit. Za rok a půl jsem se o jízdě v terénu zase něco přiučil a na jekot dvoutaktu s otevřenou přívěrou v cca 10tis ot. jen tak nezapomenu
Žádná další motorka nebude tak lehká a obratná...
vyvoněná
krasna, skoro skoda brat ji do terenu
Máš to moc pěkný ,taky o přemyšlým o ktm nebo husqvarně.Jakou to má spotřebu v térénu a jakou na silnici..
fešanda
Super stroj