Přestavba-kola 17",zkrácený blatník, zvedlá podsedlovka, laděné výfuky, motor 1000 ccm, dynojet, KN filtry, USD vidlice, 6-písty Tokico, 320 mm kotouče, SBS závodní desky, opletené brzdové hadice, úprava kapot+polep fólií.
První dojmy - První dojmy byly hrozné, málem jsem nedojel domů. Motorka nejela víc, než 160, vypadávalo lanko plynu, přehřívala se. Ale to bylo před 12 lety...
Motorku bych doporučil pro - Větším lidem (nejen vzrůstem)
Doplňky na motorce - Jen odinstalované :)
Recenze
Cesty: Ze zahraničí zatím jen Slovensko...Makáme na tom,aby se to zlepšilo.Přibylo Polsko. 2008 Chorvatsko, 2011 Rakousko.
Po 12 letech v sedle mě stále baví.
Jízdní vlastnosti neupravené už si ani nepamatuju, ale teď to ujde (změněna geometrie, kola, brzdy, převod, motor...) A pak že custom jen pro choppery...
Nejlepší je na okreskách. Dálnici nezvládám já, město zas motorka
Jednoznačně pro cestování jak stvořená - velká nádrž, rozumná spotřeba, dobrá ochrana proti větru a pohodlí i ve dvou.
Paráda neni co dodat 10sítka je tam LET THE GOOD TIMES ROLL!!!
ahoj da maxi, tak jsem konečně doma,jsme se ještě courali s tomunem
Zdar Maxu.Tak jsem nasel to tvoje peklo na netu .Mam tady taky Biga.Ty laufy jsi tam jeste nemel na Habine,ne? Masu mas Gut Ale tu palicu mas nejaku ... to si urcite po kalbe,vsak A jak jinak?
Cau stary.Na manu jsem jaksi nedival,je to porad ta kawa kterou si pamatuju,ale tu tvoji hlavu jsem uz dlouho neviděl-jo a mimochodem-kde jsi byl v tu sobotu kdyz jsme slavili narozky?ani ses neozval chachare jeden...............Tak zatim hoj Tomas
Maxi, no ja te nepoznavam To je tva prava tvar? Hlavne ze je fajn ;)
Mej se chlape, Marťa.