renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP2 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník babynek
Vloženo 7.11.2008
Aktualizováno 8.8.2011
Zobrazeno 7 573x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vysněná a velice charizmaticka honda ;)
Ma pár vychytávek už od původního majitele.
Full system akrapovic + pciiir + tlumič řízení Toby + přepakování Valtermoto + plexi Ermax + panceřové brzdové hadičky. Ještě bych zapoměl na zadní rolny pro stojan

Více fotografii

Recenze

Zatím ji mám cca měsíc, naježděno kolem 1600km, sjete dve starsi gumy a stale se seznamujeme. Podle pocasi uz asi zazimuji, ale jeste vyckavam.

Rád bych časem dokoupil Ermax podsedlovku s interovanymi světly a blinkry. ( eventuálně od jiného vyrobce)

Tak uz mam neco nalitano. Objel jsem par znamych tras. Vitkov, Sance, Skritek, Cervenohorske sedlo a pak vsechny pekne silnicky v okoli :). Neco jsem si dal uz i nekolikrat, pro dobry pocit :D.

Takze sezona odjeta, vse v poradku. Uz netrpelive sleduju v teto hnusen zime kalendar :). Ceka me zase vymena oleje a hlavne retezovky. Jeste je se trba mrknout na loziska. Jinak jsem poridil nove brzdove desky opet od Nissinu, vice nez maximalni spokojenost.

Chystame se spolecne na okruh, tak se uvidi ;)

Ok takze nejake novinky :).
Letos jsem ji s Milkem vytahl parkrat na okruh, vlastne jsem stihl zajet nase dva narodni okruhy a jeste jsem pridal od nasich bratru ze slovenska.
Zatim se mi jejich okruh libil nejvic.
V Moste jsme si dali i 3h endurance na vode a musim konstatovat, ze me to bavilo ;).
Jinak se vyskytly nejake zavady, za prve mi zacal prokluzovat 6. stupen pri cca 4-6tis otackach. Myslel jsem, ze to dela spojka, ale nepomohlo ani po vymene komplet lamel, plechu a pruzin. Takze na zimu se bude delat rozborka. Jeste ze jsme 6tku na okruhu nepotreboval :D.
Pak po poslednim jezdeni za mokra v Moste to nevydrzelo karbonove oplasteni jednoho z vyfuku a i druhy bohuzel zezloutl a prehral se. Takze bude vymena nejspise za nerez. Zbytek fungoval perfektne.

2011:
Takže opět nějaké shrnutí na začátku nové sezóny.

to asi nejduležitější byla zimní rozborka motoru a to z důvodu ohoblovaných nosných kamenu na kolečkách č.3 a 6. Takže na podzim šel motor z rámu. což byla pěkná fuška. Pak za pomoci kolegy jsme udělali rozborku a následně zborku. Po opětovném nasazení do rámu jsem měl krapet problem s jedním konektor vačkové hřídele. Po první testovací jizdě kdy mě motorka přestla jet a byl to právě vypadlý konektor, bylo už vše v pořádku.
Vyměněny byly klasicky všechny provozní kapaliny a vzduchové filtry. Při rozborce jsme zároveň seřídili ventily. Ještě mě čeká výměna ložisek v krku řízení a noý olej do předních tlumičů.
Podařilo se taktéž sehnat levně komplet lamináty.
Další změna v novém roce, je opačné řazení. Přehodil jsem si pro okruhy a teď si na nej v provozu postupně zvykám.
Na konec jsem si pořídil právě i kvuli opačnému řazeni ukazatel rychlosti..klasicky od GiPro.
jo jeste nova keta i s kolcama 15/39
taky jsem si objednal rychlopal priomo z dilny HRC PRC, namontuju v nejblizsi dobe a čekám řádný nášup :D...
no ted mě ještě napadlo, musím vyřešit to kokotské uchycení tlumiče řízeni.

2011 update:

Update v pulce sezony. Letos jsem na ceste najel asi 300km. Na okruzich to bylo o neco lepsi, ale ne uplne idealni :).
Prvni jezdeni s Racetrackem na jare bylo super, akorat moje prvni agenturni jezdeni v Brne. V Brne jsme byl jen 1x na volnych 1 jizdu, takze jsem se ucil ideal stopu.
bohuzel po prvni jizde jsem zjistil, ze mam rozhasene tlumice (stelovani pruziny se u jedne vidle seklo), takze prvni jizda byla jak na housenkove draze. Po castecne korekci to bylo lepsi, ale ne idealni (obe nasteveny jinak :-/ ). Nicmene zbytek dne jsem si to celkem pekne uzil.
Nasledoval Honda den v Brne a tady jsem bohuzel uz v prvni jizde hapal v esicku za stadionem. Trosku jsem probrzdil a pri vyssi/nizsi rychlosti a vetsim naklopeni se mi zavreli predni riditka (na brzdu jsme nesahal). Sel jsem ukazkove k zemi (podle mne na prdek). Motorka sla po strane do kaceru. Az na vyfuky byla v cajku. bohuzel komboska se mi prodrela na prdeli a vejfuck taky nevypadal dobre, takze jsem uz jen koukl na kluky a jelo se domu.
Oprava vyfuku u RP probehla dobre a s Robertem Pokornym jsem byl max. spokojeny.
Nasledoval Slovac, na kterym se mi jezdilo loni vyborne.
Byl tam bonus s 8h endurance. Popisu pak blize v deniku ;).
Jinak i kdyz malej pad, ktery probelh v Brne tak jsem zjistil, ze se mi krapet ohly vidle (cca 1mm vnejsi trubka) a hlavne se mi pohla osa predni vidlice (neritelne, pri protoceni to bylo jak plastelina :)). Takze td me ceka rovnani a asi i vyroba osy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Delta
Delta napsal 30.01.17 v 19:55 10b.

bruttopyr
bruttopyr napsal 30.11.16 v 22:27 10b.

Ahoj Lukáši,
kdyby jsi ji chtěl někdy prodat, tak jsem sepsal takový návod na úspěšný inzerát, viz odkaz:
http://motorkari.cz/a/fek
Snad Ti to pomůže!

Bednas
Bednas napsal 02.07.14 v 10:50 10b.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 08.05.14 v 20:25 10b.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 08.05.14 v 20:24

Parádní dvouvál

Více komentářů



TOPlist