sachs roadster V800 rok vyroby 2001 - paradni, velice vzacna zalezitost, motor s intrudera, jinak nemecka pracicka, hodne hlav se za ni otoci a kazdy se pta, ale nikdo ji nezna = no proste parada
Výška jezdce: 172 cm
Recenze
Mam ji druhym rokem a toto jsou moje osobni pocity - zvuk je krasne chraptivy a pri 3 tis. a vys to vybruje jak se slusi a patri, zatah a zrychleni jako s praku,ale snesitelna maximalka je jako u chopera, je to proste roadster. Budiky jsou krasne cervene podsvicene a sedacka a nadrz nezvykle tvarovane. Prakticka neni ani trosku misto pod sedackou zadne, nadrz plastova = tank vak se nechytne,brasny nebo kufry by to zohavily a ani je nenikam pripevnit. Spotreba kolem 6ti a central stojan neni.To vse je me ukradene protoze motorka je pro me srdcova zalezitot a ne ,,pracovni kun,,Najde li se nekdo kdo ma stejny model uvital bych jakekoli zkusenosti s udrzbou a tak. Vsem morkarum/motorkarkam good luck.
Martin
. jo neni nahodou v corku nekdo s masinou pro nedelni vylety ???
Tak a prvnich 2000 km za mnou a muzu chvalit-hanit. Hmm, pocity mam smisene. Na jednu stranu si rikam ,,jakeho vola napadlo dat motor s chopera do ramu cestaka,,> tech pet kvaltu je malo a 4000 ot/min pri 90 Km/h zase moc, vybrace pri stodvaceti jsou nesnesitelne, psana maximalka 170 Km/h mozna tak pro sadomasochisticke sebevrahy, ja na to ale nemam koule.
Na druhou stranu, zvuk a cruise courani do 90 Km/h proste nadhera a kazde zastaveni upoutava pozornost. Posez neuveritelne pohodlny a pozitek s jizdy uzasny, pripomina me strare anglicke motocykly, take jsou drsnejsi v chovani,ale o to vetsi zazitek a pozitek je s nima se projet. Asi to tak ma byt, mozna byla designovana na americke highway ( cca 80 - 90 Km/h), snad na pohodli a na upoutani pozornosti, ale urcite na to, aby clovek mel zabavu pri nizsi rychlosti.
Tohle je vazne srdcovka bud to ji milujes nebo nesnasis.
Urcite existuji mnohem lepsi motocykly, jemnejsi, silnejsi, rychlejsi.Presto mnohe znich postradaji charakter. Neco, co v cloveku zanecha pocit i po te co uz nesedi v sedle.
Urcite si ji necham, to jest ma odpoved.
V unoru jsem za ni vzal a pri 180Km/h jsem zase ubral, ale prekvapila. Snad se i nad 150Km/h uklidnila a nebo jsem si zvylk. To bude asi ono ze zacatku jsem nad tim ci onim kroutil hlavou porovnaval jsem s ostatnima, no a ted me je to jedno jsem rad ze mam to co kazdej nema a ze je spolehliva a nenarocna, skoda jen ze me tady v tom neustalym irskym vlhku rezne pred ocima.( a to je navaxovana v garazi )
Roadster 800 není klasické moto.Je jako MT-01 od Yamahy.V2 z čopru vložený do naháče kde je vystavěn na odiv jiných.S velkýma vibracema do prdele se počítá.Nejsou to bajky na rychlost a dlouhé cesty ale kolem komína a pro upoutání pozornosti a vychutnání si všeho co jiný bajk Vám nedá a zvuk V2 je nenahraditelný.Jsou to vzácné,krásné stroje které neomrzí a cenově nikdy nepůjdou dolů.Po MTečku kupují Roadstera do sbírky.
Zdravím
Protože V 800 to docela unikátní stroj neváhal jsem stroj přivezt v zuboženém stavu s tím že ho dám do kupy. Zatím nebyl čas.
Vidím že diskuse tady už jsou staršího data a možná že už jste se někdo od té doby dostal k nějaké dílenské příručce. Prosím máte li někdo nějaký tip dejte vědět .
Díky
Jirka, ČB , nyní Revere
Asi to bude motorka pro drsoně, protože dneska mě na tomhle stroji míjel v Praze nějakej frajer a při 7mi stupních měl na sobě pěkný cestovní kraťasy. Takže jsem si mašinu ani pořádně neprohlíd
nádhernej stroj
já sem se do týhle motorky prostě zakoukal mam menšího brášku 125 ccm.. :)A prostě se mě hooodně líbí takže 10b ti dávám