Supercesťák s kterým se vyblbnete i při sportovní jízdě na hraně. Větší váhu vynahradí bezvadná tuhost rámu, jízdní vlastnosti a pohodlí.
Recenze
Koupil jem ji v roce 2000 v bazaru a můžu říct že všechny na kterých jsem měl možnost před tím jezdit, se ji nevyrovnají, máte na ni pocit jako by jste jeli po kolejích. Díky omega rámu a přednímu ramenu bezvadně tuhá a v zatáčkách můžete jít na brzdy aníž by se tzv. ponořila. Ochrana proti větru je taky výborná, používám vyšší plexi. Motoricky je to tahoun od spoda. Motor je pětiventyl vycházející z YZF ale naladěny na spodek a je to už stříkačka. Taková zajimavost, protože byla moc tichá a jedna ženská mě málem nakráčela až pod kolo, tak jsem doma probrousil poslední přepážku (asi 10 cm uvnitř tlumiče) zvuk se pěkně vybarvil, ale hlavně mě na brzdě naměřily místo 105Nm nárůst na 114Nm. Cestovní vlastnosti a pohodlí jsou taky bezvadný, například vloni jsem na ni jel k moři do Bulharska a po ujetých 1200 km za den mě nic nebolelo jen jsem byl vykoukanej. Motorka je sice těžší ale o to líp polyká nerovnosti a po rozjetí je už ani necítíte, i na překlápění při sportovní jízdě si zvyknete. Zkrátka optimální kompromis. Odkazwww.bikez.com/motorcycles/yamaha_gts_1000_1995.php
Já, myslel že jsem zapomněl přidat desítku, ale je tam.
brutus
Těší mě, že existují motorkáři, kteří se nebojí nekonvečních řešení a sdílí názor, že klasické vidle patří do kravína :D
Dalsi klenot ve tve sbirce! GTS je uzasna masina! tak ted jeste Kawu Z1300
masakr nad touhle motorkou jsem slintal někdy ve 13ti v katalogu 10b, ale chtělo by to víc fotek