renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Morini Corsaro (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cessydy
Vloženo 17.10.2008
Aktualizováno 25.4.2013
Zobrazeno 5 155x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výkonný dvouválec, koupená s 1.500 km, hračka pro velké kluky, racingové přepákování, nává zrdcátka , gripy a závaží v řidítkách, nové páčky Titax.

Více fotografii

První dojmy - Chce to po mně první dojmy a bych to mohl změnit. Jo nevím neví po pěti letech co napsat. No což, skvělěj zážitek, trocha trápení se startování, komunikace se serrvisáky a na zvykačku a pak už jen užívání si nahatého matardu se silným motorem. Opravdu plyn s citem

Recenze

Zatím málo zkušeností, najel jsem sotva 2000 km a z toho jsem 1500 zajížděl RVS keramiku, kterou jsem ošetřil motor. Ráda se zvedá na zadní. Tím, že je krátká ráda rychleji zatáčí a není nutné tolik klopit. Na to, že je skoro nová je to klasický Ital - dodělej doma. Dofám, že z itálie přijde abgrejdový kit, který má všechny mouchy vychytat. Např. horší starty, sákne výko motoru, bezdůvodně chcípne. Až budu jezdit délle asi připíši více. Já jsem jinak spokojen. Je to síla, která tahá za ruce a i výškou připomíná supermotard a to můžu!.



Tak už jsem s ní něco najel a je to lepší a lepší. Přes zimu jsem dohonil záruku a Italové poslali abgrejd a v Praze mi ji překopali. Startuje už v pohodě a změnil se i průběh motoru (nová řídící jednotka, přístrojovka, kabeláž a drobné vychytávky). Trochu se změnil spodek výkonu a točí teď jak blázen, musel jsem se hlídat. Je klidnější už i při menších rychlostech ve městě a tolik naškube. Je to opravdu bestie jak píší v recenzích v katalozích. Trochu mi tam chbí při všech těch vychytávkách palivoměr vzhledem ke spotřebě, i když při běžné projíždce bez bláznění už jsem se dostal i pod 7l na sto, ale to se u tédle moto nedá brát. Nevím nevím jak to dopadne jestli ji budu někdy chtít vyměnit, protože si nedokáži představit co by mi ji mohlo nahradit. Mám teˇobjednanou novou gumu Pirelli angel tak jsem zvědav co vydrží a jak se na ní pojede.

Tak máme sezonu v půlce a už jsem zase něco najezdil. Po výměně pneu za nové Pireli Angel jsem maximálně spokojen, tyto gumy opravdu sedí a ještě uvidíme co s nima dvouválec provede. Ač nejsem žádnej extra jezdec dostal jsem se na nich až na hranu( jen na zadní pneu!). Koupil jsem si nové páčky Titax zkrácené (více se mi líbí PPtuning, ale nedělá na MM) a netušil jse, že se tak změní citlivost na ovládání, už si zvykám a je to lepší než původní. Nejen, že to lépe vypadá, ale i funguje. Stále mi chybí tlumič řízení a bylo by to super. No snad se najde výrobce.

Tak se nám píše rok 2010 a zatím jsem nenašel co by Morinku nahradilo.
19,2,2010 mi přišly nové výfuky tak jsem je hned nandal a alespoň poslech.
Motorka je uplně jiná a zvuk bomba. Přidal jsem foto jen z dílny tak až bude lepší počas polepším se. Mám ještě koupený tlumič řízení z Ducati monster a zatím jen vymýšlím jak ho přidělat. Telefonoval jsem psal radil se a nikdo ho doposud na Morinku nedělá. Tak mi tu leží 21 polohový Ohlins a jen to vymyslet. Jestli se povede přidělat aby fungoval dodám foto.
Tak nevím jak tlumič funguje. Najel jsem dost a někdy připadá že pomáhá super a jindy se motorka rozmitá a neznám důvod. Jinak přišla další změna. Nahraná nová racingová mapa, katík pryč. Motorka změnila průběh a bez katíku i zvuk. Dole je hodnější a nahoře řádí až moc. Najít něco na střed, ale což, už nejsem z potvůrky tak utahanej a porychlil jsem v zatáčkách.
Co se týče gu pirelli angel, mám je sále. Nejsem divočák abych prudce bral za plyn a tak zatím drží už 7tisíc km a ještě snad chvilku vydrží. Tak vydržela přes 9000 a už je tam zas ta samá a nová, foto dodám. No jo 24h record to už je něco.

Jo druhá vydržela jen sedm. Že bych bral více za plyn.

Tk nám zase utekl nějaký čas, Přišlo pár doplňků pak zase jejich výměna. Dvakrát rozebraný motor kvuli poprvé úpravě víka karteru..z výroby sákne. Úprava se asi nezdařila tak jeden rok ježdění s hadříkem a z tohoto důvodu jsem nechal sehnat originál víko. Nejhorší je že musí motor ven. Tak byl venku dvakrát, No za ty peníze a práci snad už letos2013 nebude sáknout. Takže během posledních dvou let vyměněna řetězovka, padaky RD moto, závaží RD moto, stupačky RD moto, výměna páček za dlouhé zlamovací VICMA, černá originální řidítka , nové gripy, SBK konce řadičky a brzy, barracuda led blinkry a kola do polomatného černého komaxitu. Jo zkusil jsem dát dopředu 16 kolečko(rychle jezdit nepotřebuji), tak jsem zvědav. Ještě bych zapoměl . Mam přehranou mapu k otevřeným výfukům a bez katíku. Po nahrání hned lepší jízda jen ted už si ten rozdíl nepamatuji.První foto výsledku dalšího tunění.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jardakovarik
jardakovarik napsal 20.10.20 v 22:35

Tak už jí mam doma, tak se někdy možná uvidíme v Strakonicích nebo v Katovicích na zmrzlině.

jardakovarik
jardakovarik napsal 10.06.20 v 15:56 10b.

Krásná moto a doufám, že tento měsíc pro ní také pojedu. Kdybych mohl tak bych dal 11.

icek123
icek123 napsal 21.06.18 v 12:08

Ahoj. Dávám taky samozřejmě palec nahoru . Jak jsi tam prosím řešil to přepákování?

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 28.10.16 v 20:19 10b.

Tohle je neskutečná nádhera. Hodně kvalitní italský porno.

perak89
perak89 napsal 05.08.15 v 15:17 10b.

nádhernej dvou vál

Více komentářů



TOPlist