Vlastník | Jawař | |
---|---|---|
Vloženo | 16.9.2008 | |
Aktualizováno | 16.9.2009 | |
Zobrazeno | 15 076x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
Vlastník | Jawař | |
---|---|---|
Vloženo | 16.9.2008 | |
Aktualizováno | 16.9.2009 | |
Zobrazeno | 15 076x |
tak to je paráda dal bych 20 bodu za tu práci a nápad ale dalo to jen 10
Dobrá drbačka s tym...ale ten silikon fšady...aspoň to utři
Tak to je pecka
pekna prace a ty karbce super davam 10bale musi to zrat?? ale jet
celkem zajímavě provedení a hlavně se povedl ten zvuk
dobrá práce
Já nechci na nic narážet, ale párkrát jsem tenhle motor z rámu vyndaval a zase do něj vracel, vždycky jsem to dělal sám, nikdy se mi nic nestalo a nikdy nenastal žádnej problém. Něco to váží, to je pravda, ale ...
...tak tady je kus odvedený práce
Šikovně udělaný tak at se i dále daří a pohodový km a dávám za 10B
Moc se mi líbí Hipík testující motorku v bílých ponožkách Sorry, kamaráde, nemohl jsem odolat
čus kamaráde pěknej zvuk
Bych se asi bál, že mě tam vyhoděj oknem. Takhle zkazit tak dokonale vyrobenej stroj z týnce
Zajímavý bleskostroj,má spoustu vychytávek,neváhej kontaktuj Jawu,určitě se prosadíš
Za lásku k jawám jasných 10b.Jinak moc hezká práce
Levá, pravá, levá, pravá
Podle toho jak zapracuje krize možná na kole!To je svým způsobem taky dvouvál
Kdo si hraje, nezlobí . Moc pěkná práce. Ať dělá radost a třeba v létě na Krucemburku
No dobře.Jenom mi už potřetí sežrala převodovku.Ty Turecký apod. díly jsou fakt hrozný. Už se chystám tam dát stromeček z kejvačky.mělo by to být stejné.Nanejvýš bych měl otočené řezení.Na dragster vlastně lepší.A jinak jenom o zvyk.
Pěkně vytuněná jawička
A´jak jede ?
Pěkná motorečka. Přeju mnoho šťastných km bez nehod. Dávám 10.
Tak to je mazec:) často se nevidí dva karburátori na jawce:) ale opravdu pěkná:) třeba se někde potkáme a budu si ji moct prohlédnout naživo:)
moc pekny hlavne ty dva karburatory
No pro všechny co si čtou třeba jen ty komentáře.S klapkami z YAMAHY to už jede normálně .Ale s tím ,že to točí těch 7.500-7,800ot .Táhne od zvýšeného volnoběhu.Tj.od 2.000ot.Alesmoto jsem už informoval takže zítra až nandám nový řetěz zkusím projet se 16ti zubovým kolečkem a dám to do deníku.
To je divný, že to nejede, co jsi dělal s kanálama, výfuk. kanálem, jakej je kompr. poměr?
Díky za komentář Vidím u Tebe dobře dva karburátory?? A co filtr, je to znát nebo jen dobře vypadá? Já teď doháním ztracené kilometry a jezdím denně
dik za komentar koukam ze ten predek vypada ja Honda VF a ty riditka seou dobre pladeny,celkove se me to moc libi
Slušná práce,ale možná trochu chápu tvé zklamání.Já měl Jawu 350-640,novou z továrny a byl jsem s ní nadmíru spokojen právě v originálu z továrny.
No vytáčí se do zajímavejch otáček ale spodek šel do háje a je s ní fakt hodně starostí.Tohle vědět.Tak bch do ní nešel.Normální po lehkejch úpravách jezdila až těsně přes 160km/h (měřeno digitálem).Dojel jsem i Kámoše n 650 Styl.Tohle nemá sílu.Jenom na grafu.Ve skutečnosti jsem dost zklamanej.Rádo se to hltí zpětnejma rázama.Mezi 3-4.000ot. je to úplně v p.No zmetek.A snaha o řešení jsou zase šrouby jako prase.A v výsledku tě v kopci dá kluk s normální Jawou.Jedině když jedeš jako vrah a nekoukáš nalevo napravo tak to funguje k spokojenosti.A pořád to točíš víc jak 6.000 .Spotřeba je taky dobrá.Já jí radši neměřím.Al hlavně to nejede víc jak 135km/h. .To je pro mě zklamání.
Pěknej kus práce jsi tam udělal. Tu kapotu jsem hádal že je z XJ. Jak moc práce bylo s tou klikou? Asi je to teď živější což?