renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 13.9.2008
Aktualizováno 25.2.2009
Zobrazeno 2 707x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasická jedenáctpade s doplňkama jako jsou:přídavné světla,padací rámy,mřížka před světlem,ABS,FID,Y-svod a laděný výfuk Leo Vince,origo kufry.

Více fotografii

Recenze

Vezmu to postupně.Podvozek naprosto dokonalý na silnici ale poslabší v terénu.Na silnici není problém na členitých tratích prohánět supersporty a zle jim zatápět.Spousta lidí tomu sice nechce moc věřit,ale jen do té doby než se jim za zády objeví tenhle pučmelouch a nenechá se setřást ,hlavně díky skvělému podvozku který se nepotápí když se tvrdě brzdí a dokonale drží stopu ať se děje co se děje.

Bohužel daní za super vlastnosti na silnici je nedostatečnost v terénu.Na šotolinových cestách vcelku v pohodě,pokud se nejede ostré tempo,ale když přijde něco náročnějšího,objeví se problémy.Tlumení jde brzo na doraz a když se k tomu připočte váha motorky je o "zábavu" postaráno.( ovšem pořád o třídu lepší než takové Varadero - nic proti hoši ) Jasně není to kroska,ale trochu lepší tlumení mohli soudruzi z Mnichova klidně namontovat,zvlášt když cena nové motorky je vyšší než průměrná.

Na druhou stranu poznal jsem lidi kteří dovedou i s tímhle kolosem v terénu neskutečné věci a věřím že by pobili i mnohem lehčí a mrštnější stroje.Nedá se svítit,něco bude i v rukách.)



Motor:Tak tady není celkem o čem diskutovat.Tahoun už od nízkých otáček,který si nechá hodně líbit a hlavně ta spotřeba...Vzhledem k tomu jaký má motor objem je skoro směšná.Stabilně se pohybuju mezi 5-6,5L/100km,přičemž ta horní mez je lítání po dálnici,daleko za limitem pro odebrání not.(pro šťouraly - mám dlouhou šestku tzv. "E" ) V terénu se spotřeba pohybuje kolem cifry 6l/100.Po namontování "Y" svodu,BMC filtru a laděného výfuku se motor dostal o další level výše a zátah je ještě silnější z ještě nižších otáček a s nádherným brumlavým zvukem.V tomhle směru jsem spokojený jako želva

Spotřeba oleje po počátečním půl litru na 1000km se dostala na pár deci za interval,což je 10000km.Holt motor si sedá a vypadá to že se už konečně zajel ) (najeto 86tis km).



Ostatní:ABS-skvělá věc na kterou nedám dopustit.Tady navíc perfektně fungující.V terénu raději vypínat ).

Osvětlení-takový šedý průměr,ale po montáži přídavných světel jsem spokojený.Nadmíru

Sedlo - tak tady to asi bude podle prdele každého soudruha,ale za sebe říkám že by chtělo trochu přitvrdit.Na měkkém sedadle se totiž dost špatně mění poloha pozadí.Není to ale nic z čeho by člověk po sto kilometrech zešedivěl.

Palubní přístroje a ovladače-budíky sice moc krásy nepobraly,ale jsou přehledné a dávají dostatek informací.Navíc mám FID (info display),kde jsou informace o teplotě oleje,stavu paliva a zařazené rychlosti.Ovladače jsou ty pověstné baworácké ze kterých mají slabší povahy dlouhodobé trauma,kdy na levé straně se zapíná levý blinkr,na pravé pravý blinkr a zároveň vypínání pro oba.Vypadá to složitě a nesmyslně,ale je to jen otázka zvyku a naopak problém mívám když přesednu na moto s klasickým systémem přepínání.Navíc je vše perfektně provedené a nevypadá to jako vyrobené za pár korun,pardon jüanů. )



Teď přijde ta horší stránka BMW:

Poruchy-tak jak šly za sebou:napínák rozvodového řetězu,lambda sonda,ložiska v kardanu,protočená hřídel převodovky ve spojkové lamele.

Servis a ND - absolutní katastrofa a ostuda značky.Jeden autorizovaný servis na celou ČR,díly poštou.Neautorizované servisy nějaké jsou,ale je třeba dobře vybírat.Jinak se může stát že budou udělané ventilové vůle naopak (sací jako výfuk a obráceně),blafne za jízdy motorka,protože trotl mechanik nedotáhne palivové hadice ke vstřikování atd.Tohle jsou konkrétní zážitky s nejmenovaným známým servisem mezi Vyškovem a Olomoucem.

Teď jezdím do Šternberku a poprvé poznala motorka dobrý servis a kvalitní práci mechanika.



Závěr:Najezdil jsem s GS hromady kilometrů,užil spoustu zábavy na silnici i v terénu,ale nastal čas pro změnu.Je v plánu přesedlat na KTM 950 A,protože má to co má BMW a ještě něco navíc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rebel83
Rebel83 napsal 27.02.13 v 08:15 10b.

Pěkný stroj, aneb deset bodů pro všechny

deimos
deimos napsal 06.04.09 v 09:35

Pheta
Pheta napsal 27.03.09 v 09:14

těším se až do nějaké takovéhle dorostu. Můj sen.

napsal 16.03.09 v 21:58

To apple007:GS je opravdu skvělý univerzál,ale má svůj strop a dál už je to jen trápení motorky i jezdce.KTM jde právě o ten kousek dál a to je to co má navíc a co se mi líbí.Tím nijak neshazuju BMW GS.Na cestování cestou,necestou je to jedna z nejlepších motorek co trh nabízí.Kdyby to bylo jen trochu možné,nechal bych GS a přikoupil KTM,ale to by můj rozpočet těžce vydýchával .

apple007
apple007 napsal 15.03.09 v 22:20

Hele Jak pises ,ze KTM 950 z toho vyplyva ,ze si asi opravdu terenni jesdec ,protoze si nemyslim ,ze KTM ma to co BMW a jeste neco navic jako pises.. Prave ,ze naopak ..BMW GS 1150 ma to co KTM 950 a jeste neco navic..Takze neprodavej a nemen..BMW GS 1150 je neuveritny univerzalni stroj kdekoliv..TO KTM rozhodne neni..Ale zalezi na ucelu co clovek jezdi a co ho bavi.. ALe jinak obe Moto super ( nic proti KTM) Cus

Více komentářů



TOPlist