renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VeFeRák
Vloženo 27.8.2008
Aktualizováno 23.2.2012
Zobrazeno 8 164x
HODNOCENÍ PROFILU OD 41 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 01.08.2010, Uskutečněno: 01.08.2010, Stav tachometru: 59200 km, Zhlédnuto: 3x


Napadlo nás vyrazit za mořem. Nejblíž je sice Rujána, ale to nám přišlo jako víkendová záležitost s nejistým počasím...Protože jsme s Jiskřičkou chtěli vidět i Slovensko, tak jsme vyjeli v neděli a cesta nám začala zastávkou v Uherském Brodě, kde jsme kupovali objektiv do foťáku a pak jsme se přesunuli do Čachtic na Slovensku- to bylo prvním cca 100km v dešti. Ubytování za 20E pro dva v penzionu s restaurací- Full Belly- doporučuji. Ráno procházka na hrad, sbalit a přes Bratislavu na Maďarskou hranici. Přes Bratislavu kvůli restauraci na Novém mostě a Gabčíkovu.
Na hranicích jsme se setkali s přáteli a společná cesta mohla začít. Dalším cílem byl Siofók u Balatonu. Sehnat ubytování byla hračka- 30E pro dva, šlo by to i levněji, ale trochu nás limitovalo, že nás jelo šest na třech motorkách a chtěli jsme bydlet pokud možno pohromadě. Dost foukal vítr a voda nebyla úplně teplá, ale šlo to. Ve středu jsme ráno vyrazili do Chorvatska, cílem byl Pag, původně byla v plánu Makarská, ale na ty dva dny nám těch 600 km navíc přišlo zbytečné. Po sjezdu z dálnice u Senje jsme jeli krásnou pobřežní cestou až do Prizny, kde jsme přepluli na trajektu na Pag a ubytování jsme našli ve vesnici Šimuni. Ubytování zase za 30E u nějaké babičky pro nás a vedle v baráku u jejího bratra se ubytovali naši přátelé. Moře čisté a poměrně teplé, takže ještě v noci proběhla koupel. Druhý den začalo zakaboněnou oblohou, takže čekání na sluníčko jsme využili výletem do Pagu. Po návratu konečně pláž, sluníčko a koupání. Mimochodem Ožujsko není rozhodně špatné pivo.
V pátek v 10:30 vyrážíme sami na cestu domů. Tentokrát jsme vynechali trajekt a přejeli jsme ostrov a napojili jsme se na dálnici na Zagreb. A tam to začlo- vjeli jsme do deště, bez nepromoků, samozřejmě, páč na tu přeháňku si je oblékat nebudeme...Pak jsme vjeli do takovýho chcance, že už nemělo cenu zastavovat...Až za Zagrebem si je oblékáme, teplota byla místy 10°C a byla nám docela zima. Pokračovali jsme na Siofok a na Gyor, tady přestalo konečně pršet, takže nám chcalo cca 700km. Zbytek cesty proběhl klidně přes Břeclav, Brno a Prahu. Po 1300km jsme v 0:30 byli doma.
Celkem najeto cca 2500km.
I v hustém dešti Metzelery držely jako židovská víra a dalo se jet pořád 140-160 km/h. Jediná závada na Vefru byla upadlá guma ze stupačky, ale jet se s tím dalo, takže vlastně žádný problém.
Celkově to byl príma výlet, naštěstí nejsme válecí typy, takže ani chladnější a deštivé počasí nám moc nevadilo.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nové řetězové kolečko

    VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže... Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vyd

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.04.2012
    Uskutečněno: 25.04.2012
    Tachometr: 75000km
  • Výměna spojky

    Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad j

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 21.03.2012
    Uskutečněno: 21.03.2012
    Tachometr: 74200km
  • Údržba přední vidlice

    Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.01.2012
    Uskutečněno: 27.01.2012
    Tachometr: 74150km


TOPlist