Kawa ZR-7 je motorka s výborným motorem 76k (63Nm), jedoucím od minimálních otáček. Z úprav: výfuk Devil-průchozí, pancéřovky, širší řidítka , reflexivní pásky na ráfcích, modernější zadní blinkry,...
Recenze
14.7.09 Kawa je prodána buď hodná a poslouchej Kwico
Na ZR si člověk velmi rychle zvykne, je dle mého názoru vhodná i pro začátečníky, protože díky vzpřímenému posezu má řidič dobrý přehled o situaci kolem něj. Motor poskytuje plynulou výkonostní křivku a je hodně čitelný. Celkově je stroj velmi skromný na údržbu a tudíž bych jej mohl doporučit i začátečníkům, kteří uvažují o první velké mašině.
Motor nabízí hezký průběh výkonu již od spodu, zvuk laďáku je nádherný, již na volnoběh, oproti 2T pořádná dávka basů V nízkých otáčkách je zvuk sytý až zhruba do 4,5tis otáček, kdy nastupuje ostřejší ozvěna. Kawa krásně akceleruje a jde hladce za plynem, od 6tis chytá druhý dech a začne plně nabízet svůj krouťák, který je kolem 63Nm. I když má převodovka jen 5stupňů, je hezky zpřevodovaná a v kombinaci s pružným motorem není potřeba pořád řadit. Tím chci naznačit, že i ve dvou na 4ku Zrku bez problému slušně roztáhnete z předepsaných 50km/h při výjezdu u obce. Při delší trase by se však 6.stupeň hodil. S Kawou jsem stihl jet Vmax 200km/h, ale šlo by to i víc , původní majitel jel 210km/h.
Spotřeba mi aktuálně vyšla cca. 5,45 litru / 100km, takže docela začínám věřit původnímu majiteli, že měl spotřebu při "popojížďkách" na Ukrajinu i pod 5litrů.
Předchozí moje motorky: Simson S51, Honda NS-1 (NSR 75), Yamaha TZR 125R, Honda NSR 125 a ZR-7S.
+ dobrá spotřeba
+ plynulý průběh výkonnostní křivky v celém spektru otáček
+ jízdní komfort
- chybí 6. rychlostní stupeň (jde o zvyk)
- vyšší hmotnost
- přístup k baterii
Tak se ti ju konečně podařilo prodat brácho Ted jen sehnat nějaké nové dělo
Pěkný stroj
Je to parádní mašina brácho,ale je načase ju prodat a přesedlat na jinů
Jak funglovka Fakt krásná!
hezká motorka, taky sem o ní uvažoval