renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sramis
Vloženo 16.8.2008
Aktualizováno 1.9.2012
Zobrazeno 6 962x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje první velká mašina a splněný sen. Servisní kniha, málo ujetých KM a nepoškozený stav rozhodli o koupi. Je to kráska a je návyková. Charisma ji nechybí a je hodná na začátečníky jako já. Nejvíc mě baví pohledy ostatních lidí s otevřenou pusou. :)

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Recenze

Moje zkušenosti dosud vychází pouze z tuzemských strojů a pár projížďkách na silnějších motorkách typu Yamaha XT550(nebo jakej to byl objem)a FZR 600 (předchůdce R6 myslím). Pouze jsem si potvrdil že chci dvouválec, který jezdí krásně odspodu a má brumlavý projev a při tom se človek svižně sveze a cítí rychlost náporem větru.

Ducati Monster S2R 800 je určitě vhodná jako přechod z Jawiček do světa dospělejších motorek. Je dostatečně výkonná a přitom není zákeřná. Na rozdíl od Monsterů 600 si troufám tvrdit, že mě po roce neomrzí a nepůjdu o dům dál. Není sice nejlevnější, ale dá vám toho hodně...

Mam na ní najeto pouze 280 Km od 6.8.2008, ale už jsem stihl vypozorovat pár nedostatků: Má opravdu malý rejd a manipulace na místě je tím pádem komplikovanější. Má nádrž na 14 litrů a z toho 3 litry rezerva, takže při spotřebě 5-ti litrů ujedete tak 200 Km a začne svítít kontrolka benzínu. Není to vyloženě vada, jen to není moc velký dojezd. Prostor pod sedlem minimální a stačí tak na povinnou výbavu (možná).

Pak už jen samá pozitiva a jistoty... Mam kamaráda a ten má skoro 2 metry a dlouho jsme řešily jakou mašinu po 350 pořídit aby se na ni vešel a nevypadal na tom jak na minibiku. Po tom co se svezl na S2Rku už to neřeší. Je to v pohodě! Nedávno si přivezl domu SV650 nahatou verzi a je spokojen. S S2Rkem nebudou mít problém ani prckové, sedlo je celkem nízko... Všem doporučuju...



Tak už mam najeto 6 000 km a to převážně jednodenní výlety. Občas svezu spolujezdce a kromě přítulky jsou z toho všichni paf.. To se ale dá pochopit protože to většinou jsou lidi neznalí světa motorek. Přítulka totiž na ní jezdí častěji než ostatní a stěžuje si na pohodlí. Doslova říká že dál jak 70 km je to utrpení tak nevím..

Jinak už jsem absolvoval i čtyřdenní výlet se Zajdou a ještě jedním chlapíkem po čechách, takže jsem zas o kus moudřejší. Celkově jsme najeli 1 384 km. Dálnici jsme se vyhýbali jak čert kříži, ale stejně jsme tam díky špatně značeným objížďkám v Brně skončili. Ne že by to s Monsterem byl nějaký problém, to fakt ne, jen nás to vůbec nebaví. Máme rádi zatáčky.. Takže jsme jeli po silnicích všech tříd, což třeba na jihu čech je doslova za odměnu. Jediný co mě z toho výletu bolelo je mé pozadí. Třeba je to tím že rád sedím více vpředu u nádrže. Vzadu je sedlo víc ploché. Jinak je cestování zcela bez problémů a už se těším na další.

Servis a ceny:

řetězová sada...1ks...3 420kč
těsnění ventilů...8ks...416kč
rozvodový řemen...2ks...1 580kč
vzduchový filtr...1ks...522kč
svíčky RA4HC...2ks...300kč
palivový filtr...1ks...683kč
brzdová kapalina DOT 3/4...0.3l...54kč
olej shell ultra 4 15W/50...3l...1200kč
olejový filtr...1ks...357kč
práce...7h...3 360kč
Celkem...11 892kč

Dále provedeno a nenaúčtováno:
Diagnostika motoru, přezutí zadní pneu

Všechny díly jsou originál, servis provedl Robert Papežík www.motorobert.cz Vše bylo za týden hotové a spokojenost se vším je maximální.

Stav tachometru 24 900km, z toho 17 500km mých. Pořád spokojenost, nějak mě přešla chuť prodávat a koupit silnější. Chtěl jsem S2R 1000, ale na naše silnice je "osmička" asi lepší. Měkčí, pohodlnější, méně náročná a přitom dokážeme jet stejně rychle. Oproti Litru můžete mačkat spojku jedním prstem. To je vzhledem k pověsti Ducatek o tvrdosti spojek fakt luxus. Pokud o ní přemýšlíte a hledáte v kategorii "šestek" tak tohle je ta nejlepší... Když si na ní zvyknete a pak vlezete na 4-válcovýho Japončíka, neskutečně se budete nudit...
Párkrát jsem zavítal na okruh. Sosnová je místo kde budete zářit (pokud na tom umíte ), protože je to okruh malých rychlostí. No a Most si taky užijete, jen třeba na Ducati dni je znát, že výkonu není přebytek. Na rovince vám prostě ujede i ňouma s litrem...


PS: Na poslední fotce je můj nejlepší kámoš Zajda :)

Prodáno koncem srpna 2012. Bude mi chybět...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sramis
sramis napsal 22.06.15 v 10:15

Pise se rok 2015 a ja jezdim na Brambore. Obcas si tak zavzpominam a chybi mi ten Ducati zatah motoru. Snad se jednou zadari a ja se k Ducati vratim!

9B0017
9B0017 napsal 23.10.14 v 22:06


ahoj, rád seznámím...
Alien - ducatista z Brna

123ps
123ps napsal 02.09.12 v 08:40

Krásný stroj, super fotky, popis, prostě všechno. Ten kámoš na poslední fotce, to je ten dvoumetrový? Jestli ano, tak by mi snad mých 185cm nemělo dělat problém se na Monstříka poskládat. Jinak jasných 10b

Werewolf
Werewolf napsal 24.05.11 v 20:58

S2R je v těhle barvách krásný! A ty pětipaprskový kola... Hm... Ty každý Ducně přidaj dvojnásob na kráse.

HighwayTrooper
HighwayTrooper napsal 19.04.11 v 19:55

Moc krásná ducna a přede jako kotě jasnejch 10 bodíků a zase někdy na viděnou

Více komentářů



TOPlist