Italský design a krasavec s osvědčenou japonskou technikou SVajca , co víc by kdo chtěl!!!
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Když jsem na Raptoru odjížděl od prodejce, varoval mě ohledné předních zlatých čtyřpístků Brembo -"jedním prstem brzdit" říkal a jelikož je od něj nájezd na hlavní ve tvaru T a ještě k tomu z kopce,musí se tam dole brzdit B-) no měl pravdu :-)) od té doby brzdím jedním prstem,na svou dobu to byl dost hustý zákus,dnešní brzdy jsou už zase dál :-)))
Doplňky na motorce - přešíté a o cca.3cm zvýšenné sedlo
Recenze
tak "prozatím" jen spokojenost,ale v kuluárech kolují legendy o náhr.dílech a hlavně o ofic.zastoupení v Práglu,nějaká zkušenost by byla,ale uvidíme až půje do tuhého
Tááák šlo "dotuhého",ale MOTOROBERT bodoval takže -dobrý
nálet:
r.2006-2008 10 968km
r.2009-5020km
r.2010-2823km(stav tacho.18 811km)
r.2011-5342km(stav tacho.24 153km)
r.2012-3362km(stav tacho.27 515km)
r.2013-1167km(stav tacho.28 682km)
r.2014-3032km(stav tacho.31 714km)
r.2015-1453km(stav tacho.33167km)
r.2016-883km(stav tacho při prodeji 34 000km)
Raptorka jsem lehce upravil do cestovna ,tzn. dopředu šlo 16z kolečko ,aby to při 5tis.úsporného točení motoru jelo o něco rychleji a nejen že to při 5tis. jede rychleji, ono to nějak dohromady jezdí i úsporněji.
viz. třeba kilometry va Alpách:
1.den 454,9km 4,8l/100km
cesta Krnov-BrnoTelč-Lipno-musel jsem to trochu hnát+trocha dálnice a hlavně celo cestu odporně silný protivítr,takže bazén v hotýlku přišel móóc vhod na krční páteř
2.den 439,6km 4,6l/100km,4,4l/100km
Lipno-Linz-Eferding-Ried im Innkreis-Burghausen-Waging a.See-Reit im.Winkl-Gmund am Tagernsee
3.den 331,8km 4,2l/100km,4l/100km
Gmund am Tagernsee-Fall-Wallgau-Garmisch Partenkirchen-Ehrwald-Imst-Wenns-Nauders-Stelvio-Val Müstair-Livigno
4.den 331,7km 4,2l/100km
Livigno-Berninapass-Tirano-Aprica-Edolo-PassoMendola-Bolzano-Ponte Gardena-Selva di val Gardena
5.den 324,9km 4,6l/100km
Selva di val Gardena-Cortina D´ampetzoo-Passo Tre Crocci-Sappada-Comeglianz-Plöckenpass-Oberdrauburg-Winklern-Grossglocknerstrasse
6.den 503,2km 4,4l/100km 4,1l/100km
Grossgl.-Zell am See-Bischofshofen-Annaberg-Bad Ischl-Gmunden-Wels-Linz-Vyšší Brod-Č-Budějovice-Písek-Dobříš-Praha
7.den 357,5km 4l/100km
Praha-Poděbrady-Hr.Králové-Žamberk-Šumperk-Krnov
vyroben držák zadního kufru a podpěry brašen-lepší než je nechat dřít o zadní kapotky a po zkušenosti s baťožením na vlastní motorce jsem dozadu přehodil ony pogumované přední stupny-jen tak mimochodem, vzadu se cestuje o mnoho líp než na pozici jezdce a kupodivu je tam i móóc místa
zjistil jsem, že přehnaná údržba řetězu, tím myslím jeho čištění né mazání je spíše ke škodě a hóóódně zkracuje jeho životnost (orig.dal jen 13tis. a šel),takže už jen mech. odstraňuju velký bordel a mažu.Do teď (33 754km) tam mám druhý v pořadí a určitě sezónu ještě dá ,ne li víc. Pak ale přijde komplet řetězovka a to bude šupa.
když jsem na dovolenou 2011 do Alp jen zkusmo zkusil povolit zadní prožinu-ejhle zázrak najednou se na tom dá i cestovat a i dost daleko ovšem s podmínkou jen jednoho jezdce.Ve dvou se pohoda a pohodlí na trasách delší než 250km zcela ztrácí.Takže cestovat JEN v jednom
a jelikož Raptora po 4rokách inzerce nikdo nechtěl, chvíli jsem na něm pojezdil a hodil znovu na inzerci. Už má nového pána a bude ho učit jezdit
Zdravim. Mam Raptora 1000, r.v. 2001viac než rok. Viete mi poradit kde zohnať drziak zadneho kufru??? Alebo nepredáš?
je krásnej. Určitě by se mi v garáži i pod prdelí líbyl. Mít víc peněz
Italska krasavice... Dik za odpověď... Noo u nás v prodejně mi říkal že by šlo objednat nové nadlo za 5000 kč noo to nejsem magor,zas tak nutně ho nepotřebuju
No a jaká cena by byla od tebe ?
Krásnej..
základ SV a to je super !Gratuluji!