dal jsem na motorku 18tky kola s čínskejma enduro pneu kenda 1000kč za kus...gumy jsou hodně měký ...špunty se ohybaj a na silnici to tochu plave...ale drží...na mokru ještě nevím...zato na blátivý polnačce je to paráda...drží stopu...nehrabe...změřím špunty a budu poctivě zapisovat km...jsem zvědavej na výdrž...obě gumy jsou 3,25 aby šli libovolně přehazovat...do předního blatníku je to s fousem ale jde to...letos mi na dovče popraskali dráty v zadnim kole a bylo supr že jsem jen přehodil kola...bez přezouvání...jet s těma špuntama nějakou dálku by asi nebylo dobrý...dost to brní do řidítek a ty jízdní vlastnosti v rychlých zatáčkách nic moc...ale na blbnutí u lesa super...nebo na plaťáku třeba na ukrajinu a tam brázdit poloniny...až mi přijdou nový pakny tak tam vrátim silniční 19tky a tyhle číny si nehám na blbnutí...a ted motor...konečně jsem měl čas rozpůlit ten zadřenej na klice...všude karbon...nejvíc ve výfukovym kanálu...pak na pístu...v přepouštěcích kanálech a v klikovce...špatnej olej...jasně...jezdil jsem na nejlevnější M2T z tesca...ale hlavně špatný tlaky...čestvá směs v klice musí vytlačit spálenou směs z válce a ne naopak...určitě za to může zvětšený obsah a laborování s větší kompresí...proto jsem to měl suchý i s velkou tryskou...spálená směs mi znehodnocovala čertvou směs v klikovce...klikovka byla utěsněná dobře a na levym čepu kliky dvě gufera...olej v převodovce OK...takže teď přejdu na lepší olej...kompresi nechám orig a zkusím větší karburátor...a budu samozřejmě sledovat přepouštěcí kanály...ty nesmí zčernat...ojniční ložisko nejspíš popravil ten sajrajt...v klikovce bylo docela dost karbonovýho bláta...
Vlastník | penal1 | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2008 | |
Aktualizováno | 29.11.2012 | |
Zobrazeno | 9 144x |