tak sem konečně složil novej motor s tou vyváženou klikou... ...kartery sem musel srovnat na magnetce tak sem mezi ně dal silnej papír aby se tam vešla klika... ...moc úprav sem na něm nedělal...jen korky do setrváků...zaoblil , slícoval a vyleštil sem kanály...nezvětšoval...sací kanál sem zvětšil na průměr 30 mm páč do budoucna počítám s většim karbem...z vejfukovýho kanálu sem vybral přebytečnej matroš aby měl plynulou linii přechodu a bylo toho fakt hodně...holt v jawě se se sériovkama moc nesraly...vyleštil sem spalovací prostor a dno pístu...když sem to navrčel tak strašně zvonil pístní čep...velký pouzdro...nenapadlo mě to kontrolovat...klika je nová od firmy motodíly pokorný z oseka...po pěti minutách tréninku sem dokázal prohodit 18tkovej výstružník skrz pouzdro z metrový vzdálenosti...tak byl naprd vystruženej.. ...nu což pouzdro sem dal nový a je to OK...ložiska timken i s guferama za 1300 kč...uff...místo labyrintu dvě gufera..obě perkem dovnitř a trochu vazelíny mezi...MZ píst je trochu vyšší a tak klepe do hlavy...nechtěl sem mu stočit dno abych ho moc nezeslabil tak sem u minulýho motoru dal pod válec dvě standartní těsnění...pod hlavu jedno standartní těsnění s vnitřním průměrem zvětšeným podle vývrtu a trochu vybroušenou hlavu...(to mi poradil martin kučera z habartova...díkes)...a bylo to ok...ale u tohodle novýho motoru to mělo takovou kompresi že sem při startu musel na startpáku skákat celou vahou...na závody super ale já potřebuju vysokou spolehlivost a životnost tak sem těsnění pod válec udělal z klingeritu 2mm...motor perfektně reaguje na plyn...bez sebemenší prodlevy akceleruje...už se těšim na testovací jízdu...
Vlastník | penal1 | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2008 | |
Aktualizováno | 29.11.2012 | |
Zobrazeno | 9 142x |
Ceho se vyvarovat,abych ty pouzdra ojnice pri montazi neodrovnal?Tys je soustruzil vetsim prumerem?A po druhe nesoustruzil vubec,nebo jak?Diky za odpoved
Ty karteryy jse před 10 lety upravoval úplně stejně.
Zajímavé.
Ti přestaneme říkat Penál a začneme Valentííííííno...