Vyšší turistické plexi, hlavní stojan, padáky Givi, nosiče Givi + hliníkáče BigHusky, hliníková lopata pod motorem , teď vyhřívané hefty a navigace, 12V zásuvka
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
Na delší a rychlejší cesty jsem vyměnil přední kolečka z 15 na 16 zubů - na cesty super, ale v terénu je jednička na můj vkus už dost dlouhá a častěji je nutné jet přes spojku
Holt budu přehazovat podle cest - není to nic složitého.
Vyšší plexi sice líp chrání tělo ale o to víc směřuje vzduchu na helmu a ta je pak hodně hlučná (navíc je to vyklápěčka - Caberg Justissimo GT což sama o sobě není nejtišší)
Jede sice i 170 (tacho) ale nejlíp se cítí kolem 100 i když delší přesuny (třeba teď při cestě z Rumunska přes Maďarsko) zvládne v kuse 120-130 ale člověku z toho po pár hodinách pěkně hučí v hlavě
opravené sedlo - nově přečalouněné a zadní část vypodložená, materiál je neklouzavý, ale drží se v něm dost bahno
vyhřívané hefty - fakt super věc, mám Oxfordy s 4polohovou regulací a chranou baterky, super věc, chtěl bych je připojit přes relátko, ale zatím jsem to nezrealizoval
nově ještě navigace Zumo 550 + odrpužený držák TT - super věc, zatím drží i v dešti a klepání v terénu
doplněny kovové zubaté stupačky, zvýšení řidítek o 25 mm, sklopná řadička od TT a hliníková lopata pod motorem pro lepší ochranu před odlétávajícím kamením
Zatím nejvíc přes 800 km za den, jinak třeba 1200 za víkend na otočku na glockner v pohodě
Gumy - od původních Bridgestonů (nic moc) k Heidenau k60 (dobrý univerzál na silnice a šotolinky - hodně podobné jako mitas e07) teď k TKC - solidní na silnici, ale hučí a rozumné v lehčím terénu, do terénu jsem zkusil C19/C02 a nutno dodat že opravdu terénní gumy jsou o něčem jiném - jak vedení, tak záběr, ale o to horší je to na silnici
dobrá mašina:) přeju hodně šťatnejch nalítanejch kilometrů:)
no řekl bych že ste natom stejne jako ja, mam najeto momentalne sice jen 1000km ale když to nahanim rukou, kudy proudi vzduch tak jakoby zezhora nic a vitr dopada cca na horni pravou a levou čast helmy a od nejake te 110km/h to dela takove vibrace,až na neco přijdete dejte vedet
Jako na tom plexištítu něco bude, mám taky vyšší ač chci o kousek jinatčí, nemá totiž na konci hrb nahoru, ale pravda je taková že mě osobně na tělo netáhne a od půlky plexiskla na helmě je to frmol už od 90km/h neslyším moc motor (pátý kvalt - 4000ot./min.) , ale to bude taky tím, že Transalp je sám o sobě už tichej stroj.
Pěknej stroj...