Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ten kit od Shupy měl na svym webu krásně nafocenej a vysvětlenej jeden maník od Soběslavi na Betce, bohužel jsou ty stránky už smázlý. Myslím, že pokud si umíš seřídit sám ventily, tak ten kit není problém. U skůtra je to blbý, tam se musej odstrojit všechny plasty a většinou se sundává celej komplet motoru, kterej je vlastně i zadní kyvka z rámu a to zabere nejvíc času a problémů. Ty dvě hodiny není můj odhad, ale i to, co tam měl ve skutečnosti ten Betkař nafocený a napsaný. U skůtra je to tak + 2 až 3 hodiny kvůli debilnímu přístupu k věci. Jinak ty motory monkey/dax, který vlastníme maj maximum točivýho momentu tak cca při 8000 otáčkách a maximum otáček většinou podle omezovače, ale třeba ten kit na skůtrovi co mám od Naraku, ty slibujou i přes 10000 ot/min bez problému. Napíšeš ještě prosím, o kolik se Ti liší údaje tachometru na pinckovi a tom kalibrovanym?
GPS sice nemám, ale koupil jsem Cyklotachometr a dnes jsem ho byl seřídit, hrubé nastavení podle obvodu kola přeměřovalo o cca 2Km/h oproti informační tabuli(měřeno při 50 km/h), Dlouhodobým zkoušením jsem se dostal na "přesnou" hodnotu, záleží, jak přesná ta tabule bude.
Při těch padesátí jsem byl tak na 5200 otáčkách/min, což by mohlo snad při velkém vytočení dát těch 82Km/h.
Když jsem jel pak domů, motor už byl pěkně prohřátý, tak jsem zkusil jak to pobere táhlé 16% stoupání a překvapivě, celkem volně to zvádla trojka s rychlostí lehce přez 45Km/h(dříve na jedničku),jelo by i víc, ale nechci ještě moc tahat za plyn.Takže zatím spokojenost. Jen aby se něco nepotento.
Myslíš, že to překytování zvládne i průměrně zručný domácí servisák, nějaké základy znám, selský rozum mám ?
Tak to bude asi u všech padin stejný, já to mám u skůtra podobně, u toho motardíka o něco málo míň ale taky přeměřuje.
Když jedu pade, tak původní ukazuje téměř šedesát, což už je dost velký rozdíl.
Ten kit od Shupy měl na svym webu krásně nafocenej a vysvětlenej jeden maník od Soběslavi na Betce, bohužel jsou ty stránky už smázlý. Myslím, že pokud si umíš seřídit sám ventily, tak ten kit není problém. U skůtra je to blbý, tam se musej odstrojit všechny plasty a většinou se sundává celej komplet motoru, kterej je vlastně i zadní kyvka z rámu a to zabere nejvíc času a problémů. Ty dvě hodiny není můj odhad, ale i to, co tam měl ve skutečnosti ten Betkař nafocený a napsaný. U skůtra je to tak + 2 až 3 hodiny kvůli debilnímu přístupu k věci. Jinak ty motory monkey/dax, který vlastníme maj maximum točivýho momentu tak cca při 8000 otáčkách a maximum otáček většinou podle omezovače, ale třeba ten kit na skůtrovi co mám od Naraku, ty slibujou i přes 10000 ot/min bez problému. Napíšeš ještě prosím, o kolik se Ti liší údaje tachometru na pinckovi a tom kalibrovanym?
GPS sice nemám, ale koupil jsem Cyklotachometr a dnes jsem ho byl seřídit, hrubé nastavení podle obvodu kola přeměřovalo o cca 2Km/h oproti informační tabuli(měřeno při 50 km/h), Dlouhodobým zkoušením jsem se dostal na "přesnou" hodnotu, záleží, jak přesná ta tabule bude.
Při těch padesátí jsem byl tak na 5200 otáčkách/min, což by mohlo snad při velkém vytočení dát těch 82Km/h.
Když jsem jel pak domů, motor už byl pěkně prohřátý, tak jsem zkusil jak to pobere táhlé 16% stoupání a překvapivě, celkem volně to zvádla trojka s rychlostí lehce přez 45Km/h(dříve na jedničku),jelo by i víc, ale nechci ještě moc tahat za plyn.Takže zatím spokojenost. Jen aby se něco nepotento.
Myslíš, že to překytování zvládne i průměrně zručný domácí servisák, nějaké základy znám, selský rozum mám ?