renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Motoscoot New Pionýr (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dawor
Vloženo 26.7.2008
Aktualizováno 24.1.2009
Zobrazeno 6 544x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


New Pionýr lim. ed. 182/555

Recenze

Najeto 670Kn

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Raduska8000
Raduska8000 napsal 21.02.09 v 13:46

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 06.02.09 v 20:51

Tak to bude asi u všech padin stejný, já to mám u skůtra podobně, u toho motardíka o něco málo míň ale taky přeměřuje.

Dawor
Dawor napsal 06.02.09 v 18:35

Když jedu pade, tak původní ukazuje téměř šedesát, což už je dost velký rozdíl.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 06.02.09 v 14:59

Ten kit od Shupy měl na svym webu krásně nafocenej a vysvětlenej jeden maník od Soběslavi na Betce, bohužel jsou ty stránky už smázlý. Myslím, že pokud si umíš seřídit sám ventily, tak ten kit není problém. U skůtra je to blbý, tam se musej odstrojit všechny plasty a většinou se sundává celej komplet motoru, kterej je vlastně i zadní kyvka z rámu a to zabere nejvíc času a problémů. Ty dvě hodiny není můj odhad, ale i to, co tam měl ve skutečnosti ten Betkař nafocený a napsaný. U skůtra je to tak + 2 až 3 hodiny kvůli debilnímu přístupu k věci. Jinak ty motory monkey/dax, který vlastníme maj maximum točivýho momentu tak cca při 8000 otáčkách a maximum otáček většinou podle omezovače, ale třeba ten kit na skůtrovi co mám od Naraku, ty slibujou i přes 10000 ot/min bez problému. Napíšeš ještě prosím, o kolik se Ti liší údaje tachometru na pinckovi a tom kalibrovanym?

Dawor
Dawor napsal 05.02.09 v 19:23

GPS sice nemám, ale koupil jsem Cyklotachometr a dnes jsem ho byl seřídit, hrubé nastavení podle obvodu kola přeměřovalo o cca 2Km/h oproti informační tabuli(měřeno při 50 km/h), Dlouhodobým zkoušením jsem se dostal na "přesnou" hodnotu, záleží, jak přesná ta tabule bude.
Při těch padesátí jsem byl tak na 5200 otáčkách/min, což by mohlo snad při velkém vytočení dát těch 82Km/h.
Když jsem jel pak domů, motor už byl pěkně prohřátý, tak jsem zkusil jak to pobere táhlé 16% stoupání a překvapivě, celkem volně to zvádla trojka s rychlostí lehce přez 45Km/h(dříve na jedničku),jelo by i víc, ale nechci ještě moc tahat za plyn.Takže zatím spokojenost. Jen aby se něco nepotento.
Myslíš, že to překytování zvládne i průměrně zručný domácí servisák, nějaké základy znám, selský rozum mám ?

Více komentářů



TOPlist