Otevřená verze, maximální stav, vše na povrch originál, včetně laku. Všechny tři kufry. Trocha tuningu a je to o něčem jiném. Ale jsou změněny jen díly agregátů, vzhled jsem se snažil zachovat. Jediný markantní opticky viditelný rozdíl je na kyvce.
První dojmy - Motorku mám od roku 2000. Ale první dojmy jsou i s odstupem času nezapomenutelné. Po přelezení ze šestikila něco v tom smyslu - TVL, ono to sakra jede! A tahá to i do kopce a bez řazení, jak ďas :-) Jel jsem pro ní tehdy skrz celou republiku na druhý konec. Bylo jaro, zpět návrat v noci, 2x cestou déšť, teplota kolem jen 3C. Zmrzlý, jak ho... :-D To byl první dojem.
Motorku bych doporučil pro - Určitě tato motorka není pro hubeného osmnáctiletého začátečníka.
Doplňky na motorce - 3x kufr Krauser, širší leštěné ráfky z 1000Fireblade pro pneu 190/120 - origo kola samozřejmě uskladněna. Vyšší cestovní plexi. Nově potažené sedlo na zakázku. Otevřené sání - úprava airboxu, přetriskování.
Recenze
Zkušenosti: Jak se říká, mašina s buldočí silou a žízní velblouda. Jinak fakt spolehlivý stroj. Pohodlné cestování i ve dvou a zvládne i divočinu. - inu, krouťák otáčkama nenahoníš Jinak mám kompletní origo servisní manuál i se schématy elektriky, ale bohužel v němčině.
Cesty: Projetá celá republika křížem " X " krát. Nejdále Španělsko.
Další info: Nechal jsem ji "vyladit" a těch 145 koní je sakra znát, oproti původní stovce.
krasna preji plno najjetych kilaku 10b
moc pěknej kousek 10b.
fak krasavice za 10b