Rychlá, obratná, sexy... :o)
Když jsem si kupoval Hayabusu tak jsem nečekal kolik toho s ní prožiji.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Nebyly žádná co by za ty peníze stála a když se objevila Hayabusa tak nebylo o čem špekulovat...
Honda CBR 1000RR Fireblade: Byla o dost dražší...
Suzuki GSX-R 1000: Většina prodávaných byly předražené a nevypadaly k tomu...
První dojmy - Je to neuvěřitelně ovladatelná motorka i přes svou váhu (+/-250kg). Bylo to pro mě něco neuvěřitelnýho řídit takovou ikonu výkonu a rychlosti. Na dlouhých cestách je úplně dokonale postavena, aby řidič netrpěl. Klobouk dolů před těmi kdo ji konstruoval a dodělával věci, které dávají pocit luxusu.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je rozhodně pro ty co to mají v hlavě srovnaný a pro ty co mají rádi dálky...
Doplňky na motorce - Od firmy SW motech komplet lešení na kufry kappa a givi, páčky titaX (z mého pohledu lepší), laďáky na občasné svezení po ČR akrapovič. Jinak vše v originálu.
Recenze
Zatím jich moc nemám, ale časem něco doplním...
Po 4 letech jsem se k tomu konečně dostal. Tak suma sumárum mám najeto přes 31 000km za výše psané 4 roky. Za tuto dobu jsem neměl problém s ničím technickým. Jediné co trpí je zadní ložisko v rozetě a gumové špalíky. Letos jsem se rozhoupal a dokoupil jsem konečně lešení na 3 kufry... Takže mám plnohodnotný cesťák s úložným prostorem kolem 130L.
Co se týče spotřeby tak není problém se dostat na spotřebu až na magickou hranici 4,4L/100km. Jinak se pohybuji na rozumných 5,6L/100km.
Je to opravdu stroj pro ty co ráno vstanou nasnídají se rozhodnou se, že si zajedou na pizzu do Itálie nebo do Maďarska termálů... Moje zkušenost je 450km s jednou pausou a nebyl problém seskočit a jít na procházku po památkách...
Paráda. Tak teď už jen to turbo? :D
Dík!!! Tobě taky!!!
Hodně dobrá! První Busa, kterou jsem měl to štěstí osedlat! Ať to jezdí, Míro!!
10b. Nádhernej stroj!