PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000F (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Big.One
Vloženo 2.7.2008
Aktualizováno 19.5.2017
Zobrazeno 10 837x
HODNOCENÍ PROFILU OD 75 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Honda CB1000 Super Four pro japonský trh. Dovezená firmou Motoscoot. Takže exot. A také spousta překvapení v servisu a na technické kontrole.

Motorka koupena od Centrum Vrbovka (Braník).

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ 600: Protože vedle stála moje budoucí CB1000F.
Kawasaki Zephyr 750: Protože pro mne byla nízká a drobná.

První dojmy - Znal jen lehké české motorky, nemohl jsem se udržet se ve svém jízdním pruhu.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji muži staršímu 40 let. Tělesné výšky asi 180 cm a víc. Je prima na otevřené kvalitní silnici. Na okresce a ve městě to sice také jde, ale musíte znát trasu jak své boty.

Doplňky na motorce - Silonové protektory motoru od fy. Rutan Performance (Liberec) chrání dobře při pádu.Utrpí jen zrcátka a kus tlumiče. Nosič Hepco & Becker a kufry používám jen příležitostně. I při plném naložení je motorka klidná. Pevné věci v kufrech je potřeba balit, aby se neodřely od vnitřních výztuh. Přední kapota Honda je z roku 1994, z druhé série pro Japonsko. Na rozdíl od velkých a malých plexi, je v helmě ticho a řízení je klidnější než bez kapoty. Odblokování omezovače rychlosti Posh Faith zvedá maximálku ze 180 na 200. Skutečných, ne jen tachometrových. Výplň sedla Daytona MC (Japonsko) a zakázkový potah. Zvyšuje sezení o několik centimetrů, lépe tlumí a řidič po něm neklouže. Prodloužení zadního blatníku Honda. Je to originál, co se montoval v Rakousku. Chrání čistotu SPZ a zadního světla. Hazard kit Honda Access byl na první sérii na zapínání výstražných blinkrů. Mám ho jako vzácné originální příslušenství a čeká na využití. Vyhřívané rukojeti Oxford Hotgrips Premium Touring. Zapínám je málokdy. Ale pak jsem za ně vděčný.

Recenze

JIZDNI VLASTNOSTI Je opravdu stabilní pokud není zadní pneumatika opotřebovaná. Tlak v pneu je vhodné držet v toleranci dvou desetin Baru. Motorka je nejvhodnější na široké kvalitní silnice. Na české okresce nesmí soustředění polevit ani na vteřinu. Spolujezdkyně se cítí dobře, ale musí mít silnější podrážku, jinak tlačí kovové stupačky. PODVOZEK A BRZDY Dokonale sedí i ve velké rychlosti a nevlní se. S lineárními péry Öhlins ve předu se zlepšil komfort. Nastavování zadních per a tlumičů opravdu mění chování. Originály jsou nerozebíratelné, ale existuje servis Procházka (Čerčany) který je umí repasovat. Mohu jen doporučit. Přední brzda brzdí na úrovni, zadní se rychle blokuje . Řidítka jsou níž a stupačky výš a vzadu, než na ostatních naháčích. MOTOR Seřízená jede už od volnoběhu. Velmi dobrý spodek a střed do 6000 ot/min. Jde točit i výš a nevadne. Převodovka vyžaduje rázné a rychlé jednání. Vibrace jsou jemné, ale jsou. Motorka totiž nemá v řidítkách závažíčka, ale lehké špunty. Známá slabina je životnost napínáku rozvodů. Je to opravitelné, ale je k tomu potřeba zvláštní nářadí, takže úkol spíš pro servis.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pkKun
pkKun napsal 05.04.19 v 15:49

Hodně spokojených km

pkKun
pkKun napsal 05.04.19 v 15:49 10b.

Moc hezká a je vidět, že o ní dbáš

Kandelábr
Kandelábr napsal 18.07.18 v 07:01 10b.

Paráda! Krásná a velká!

alexx
alexx napsal 17.01.18 v 23:30 10b.

Nádherná!
Koukám, že jsme to měli podobné. Chtěl jsi FZ "šestku", já FZR "šetku" a pak máš "litra" jako nyní já .
Ať Ti dělá jen radost...

RickVFR
RickVFR napsal 14.01.18 v 23:58 10b.

Nádherný stroj. Musí to mat nášup, aj keď už má nejaké roky zasebú... dávam 10b

Více komentářů



TOPlist