Na začátku sezóny jsem zase po zimě osedlal svou Kawu a jako vždy trvalo hrozně dlouho než jsem ji nastartoval. Měl jsem s tím vždycky problémy. Navíc když jsem se jel poprvé projet, průběh výkonové křivky byl hrozně špatný. V 5 tis. otáček mi motor vypovídal poslušnost a prostě nejel. Loni jsem vyměnil všechny svíčky, kábly i faje a přesto se to nezlepšilo. Zbývalo jediné co jsem ještě neudělal, vyměnit indukční cívky. Co mě k tomu vedlo? Jedna z původních cívek byla ze spodu propálená, normálně tam měla jizvu. Říkal jsem si to není dobré. Po výměně a opětovné zkušební jízdě byl rozdíl znát na první zatažení plynu. Mašina šla do otáček jal pila a nezazaznamel jsem jedinou díru ve výkonové křivce. Od té doby si jízdu opět užívám.
Vlastník | Brutus | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2003 | |
Aktualizováno | 27.2.2020 | |
Zobrazeno | 4 921x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ