renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník johny.mnemonic
Vloženo 9.6.2008
Aktualizováno 9.5.2018
Zobrazeno 7 775x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 29.04.2018, Uskutečněno: 29.04.2018, Stav tachometru: 54140 km, Zhlédnuto: 11x


Podívali jsme se spolu asi 4x do Rakouských Alp, do Dolomitů, do Chorvatska a Itálie k moři, projeli důkladně Švýcarské Alpy, lehce ochutnali ty Slovinské a prozkoumali krásy země České.
Budu na ní vzpomínat jen v dobrém!

Je to příjemná společnice, která dovede jezdit pohodlně a nezáludně skoro jako auto na dvou kolech, ale když člověk plynovou rukojetí požádá, umí vykouzlit i průjezdy zatáčkami, kterým má drahá polovička neřekne jinak než "horská dráha" Projíždět zatáčky zvládá i při obsazení třemi kufry a batůžkem tak, že na zadní pneu nezbývá ke hraně pneu buď vůbec nic, nebo když mám slabou chvilku, tak 1-2 mm netknutého vzorku. Jediný problém bývají špatně umístěné nohy na stupačkách, které při extrémním náklonu škrtají o silnici jako první.

Při mé standardní cestovní rychlosti 160km/h na dálnici a svižném tempu všude jinde, mě těch 40 tisíc km vozila za průměrnou spotřebu 5,97 l/100km, a ani při nejhrubším zacházení si neřekla o víc, než o 7,4 l/100km (to už byl jízdní režim, kdy otáčení plynovou rukojetí nepřinášelo nic než zklamání, že už to víc prostě nejede ).

Podvozek dokázal vyžehlit spoustu mých začátečnických chyb, jako například podřazení na dvojku při nájezdu do rychlé vracečky, které v cca 80-90 km/h zablokovalo zadní kolo a motorka šla okamžitě bokem. Stačilo vymáčknout spojku a motorka se okamžitě zase srovnala a během pikosekundy už zase na plný plyn zrychlovala ven ze zatáčky.
To, že jsem se v tu chvíli podruhé narodil mi samozřejmě došlo až po chvíli Na jiném stroji by taková chyba nejspíš skončila high-siderem a pravděpodobnou totálkou, ale CBFko dokáže odpustit i takovou kapitální jezdeckou chybu.

Jedinou kaňkou na naší společné historii je tak fakt, že jsem musel už po 6-ti měsících udělat generálku motoru. Proč se tak stalo a co všechno jsem při tom zjistil už jsem v deníku popsal zde .

Je to motorka na ježdění pro zábavu a na výlety a ani na jedno teď se dvěma malými dětmi nějak nemám čas ani já, ani můj věrný batůžek. Než se to zlepší, bude mi asi muset stačit skůtr na ježdění do práce a pak snad dostane Honda svou následovnici. Držte mi palce, ať ten plán vyjde co nejdříve!

Za rok 2017 jsem najel mimo cesty do práce s bídou 300km a tak jsem si řekl, že bude lepší, když bude dělat radost někomu dalšímu, než aby mi stála v garáži a prášilo se na ní.

Bohužel tedy po 10-ti letech a 40-ti tisících km nastal čas se rozloučit.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
johny.mnemonic (0) napsal 30.04.2018 v 16:01

Tak určitě
A prozatím mě jednou stopou vozí alespoň luxusní a celkem výkonnej skůtr.
Mašina to sice není, ale pořád je to o parník lepší, než být zavřenej v plechovce!

milan1963 (272) napsal 29.04.2018 v 17:20

Časem přijde jiná...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Projížďka do Alp

    Moje první velká dovolená na motorce. Celé jaro jsem pilně zajížděl motůrek po G.O. abych mohl s bandou motorkářů na dovolenou do Alp a nakonec to dopadlo tak, že to většina odřekla mi jeli jen ve třech. Ze začátku ná

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 21.03.2010
    Uskutečněno: 23.08.2009
    Tachometr: 28860km
  • Kráska onemocněla - aneb pozor na bazar

    Tak tady je můj první záznam do deníku a hned smutný. Jednoho pošmourného pátečního odpoledne jsem se posadil na motorku, za sebe hodil batůžka a vyrazili jsme z Prahy domů na venkov. Neujeli jsme ani 3km, když motork

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.03.2010
    Uskutečněno: 17.10.2008
    Tachometr: 22187km


TOPlist