Vlastník | Šťovik | |
---|---|---|
Vloženo | 2.6.2008 | |
Aktualizováno | 26.12.2011 | |
Zobrazeno | 5 890x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
Vlastník | Šťovik | |
---|---|---|
Vloženo | 2.6.2008 | |
Aktualizováno | 26.12.2011 | |
Zobrazeno | 5 890x |
Opticky "můj šálek čaje", přestože má moc taktů Ale tím "zátahem" připomíná moji ex-GT750 (tři do tří + KN), jak rozvorem "do rychlých oblouků"
tak téměř ideálním rozložením hmotnosti na přední a zadní kolo
Ten pohled zboku i zezadu na nádrž / do kokpitu / na řidítka prostě "žeru"
Navíc patří mezi bajky, jejichž motor snad ani nelze opotřebit, podobně jako
GSX1100 ED / ES / EF a který obvykle už nejdou do světa ...
Jinak MotoMiro můžu jedině a každému doporučit - oba moji synci
(dnes 39 a 45) odjezdili celá jejich mladá / nemajetná léta
na "Miro 2ndhandech" a to bez jediného problému !
Ahoj, v ČMN jsem se dočetl o srazu FJ. Kdyby byl i příští ročník, pls dej mi vědět, moc rád bych přijel. Měj se, Šichal.
Vymazlená mašinka, já teda dávám přednost původnímu vzhledu (decentní dáma), ale dávám 10 bodů .
Tak ať Ti to ještě dlouho jezdí v nových sezónách ...
Parádní silná mašina. Ty perverzní barvy jsou fakt zajímavý!! Tak hodně šťastnejch kilásků!!
Za 10b.
Fjčko je pořádná mašina za 10b
ooo dluho sem tu nekukal diky
Pane krajane,skvělý stroj za 10b
super strojovna 10b
Dobra motka dafam 10boduf
Dík za hodnocení,samozřejmě že odemne to máš za 10b
Pěkná,udržovaná mašina!!! 10b
Ahoj, díky za hodnocení moji FJ. Se stavěným na stojan nemám taky žáden problém, jedině snad, když mám vzadu tašky a nenahmatám zadní madlo, to se potom docela nadřu. Na druhou strany s mými 190 cm a skoro 115 kilíčky to není problém :--. Měj se krásně, přežij zimu a ahoj na jaře někde na cestách!
Šťovíkova Fijona musí dostat 10b.
čéče moc pěkná barevná kombinace a na svůj věk moc hezká. Tak ať slouží a vždy šťastný návrat. Samože za plných 10b a třeba někde na cestách čauky. M.
Já jsem sice zatížená na jiné stroje, ale za tvou mašinou se ohlédnu s radostí, protože ta černá klasika už je prostě off. Moje druhá motorka bude určitě také v barvě. Tak čau a krátkou zimu přeje Dasha.
čao šťofyku na takych mastodontoch jezdia prafy chlopy a na barfu ser bo hlafni že jesdy jak čort a hotně ščesty f nofym roku 2010
dafam 10 maš fajnu hajtru a na cypy se fyser oňy enem ZAFYĎÝ...tobje barfu mnje zase řemjen
Šťovajs a jeho super hajtra...našlapana jako dořekňy davam 10 bo toto je hajtra roku enem šťastne km a ať ťy to lyta
vítej do rodiny
nejkrasnjějšy motorka na sfjětě!
Pravý a poctivý cesťák ať jezdí
Ti co sa Ti smjejů Ti sáfyďý a ať sa dů fycpat!
FJ je
Jsi frajer - díky za pomoc, za Tvůj čas, nakonec ta porucha bylo relé v palivovém čerpadle, které nespínalo. DÍK Láďo Majk
Jak tak koukám všichni ti kritizují barvu motorečky. At si huknou, mě se líbí
fčyl sem sy spomjěl jak sy řykal že to ma zrychleny jak cyp musyš davat bacha at se ty barva něolupe
Ty me se to nezda jako cirkus,jaky jezdec taka masina. Ty si soumen jak svina tak tam dej navrch zelene puntiky a budes KING! Klasik na klasa stroji co dodat.Jinak recenze je fakt k pobaveni!
Zdravím Mariánské Hory, mám tam rodinu. Před zimů sem tam byl autem, příště už snad na motce. Motorka obrovská, barva nepřehlédnutelná , ale hlavní je, aby dělala radost
Fajna klasika,ale měl bys cosi urobit s tum barvum
Lak je fakt děsnej.Tak trochu ředitel cirkusu.Ale stroj je ůžasnej.Tak hodně km v pohodě a bez nehod.
esče sem zapomjel na barvu ty to prodala njejaka bukva pyses 100 km za 3.4 sekundy a to sy se njekde docetl bo vjetšy kravynu sem uz dlouho neslysel
no kurwa njeco tak hnusneho na dvuch kolach uz sem dluho nevydjel ta kysna na zadku tam musy vljest aj 2 tunovy hever s barbora
أسبوع ضمن إطار مشروع أسبوع الويكي، الجميع مدعو للمساهمة في تطوير وتحسين هذا الموضوع بما يملكه من معلومات.
هذا الأسبوع مخصص للمساهمة في مجال السينما. ويهدف إلى كتابة مقالات جديدة عن مواضيع تتعلق بالسينما والأفلام وتطوير المقالات المقالات القصيرة.
تستطيع المشاركة في أسبوع السينما عن طريق إضافة اسمك هنا، ثم العمل في المقالات المطلوبة
s tím novým kabátem by sis měl asi pospíšit , jinak by si tě mohli oblíbit nějací 4% hošíci. ta barva to je prostě hnus ale určitě to dáš do správné kombinace.
Máš fjčku moc pěknou ,trochu s "nevšedním" lakem.Osobně na tomto typu jezdím 11 let,motoricky nemám nejmenší výhradu, ale bacha na micheliny- jezdí jenom rovně. Letos jsem nasadil nové SportDémonPireli a na vodě i ve dvou bezpečně drží i ve 150. Přeju hodně km v pevném zdraví . M
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Nevšední lak,ale je zajímavá,pěkná.Tak ať dobře souží
ahoj. psal jsi mi koment. co se týče vibrací, zkusím jiné hefty (pěnové)ptž po nekolika hodinách mě brní dost ruce , zapřemýšlím i o odtlumení stupaček. sou tam nějaké silentbloky ale asi už budou letité
Pěkná mašina, a podle barev tě aspoň nikdo nepřehlídne Tak ať dobře a jen bez nehod jezdí
vydis ze ti to uz jede :D
Pěkná, až na tu barevnou divočinu. Ten barevnej kufr je fakt úděsnej, ale jinak super mašina.Ať ti slouží!!!
Yamaha FJ je krásná mašina, ale, kdo jí zmršil s tím nastřikem fialové barvy na plastech, to je hrůza!!! Hoď jí do origo červený a máš nádhernou zachovalou krásku, která už se tak často nevidí...Přeju suchou stopu