Prožili jsme spolu sezonu 2008! První dvouvál! No paráda! Tenhle stroj je prostě boží.. Síly má na rozdávání, nádhernej zvuk, na podvozek si taky stěžovat nemůžu, vypadá dobře.. Akorát dost žere benál i zadní gumu. Ale stojí to za to!
Recenze
SV je hodně dobrej stroj. Motor táhne jak blázen už od necelých 4000 ot. (do 3000 ot. škube řetězem, pak to zmizí a začíná se sbírat, od 4000 ot. je to tank až do červenýho). Ale je celkem zbytečný ji hnat až tak nahoru - tam pak i dost roste spotřeba. Motor má obrovskej brzdnej moment, takže přední brzdu používám o dost míň než obvykle. S tím souvisí i menší životnost zadní gumy - ale to je "problém" snad každý litrový motorky. Brzdy jsou dobrý a bohatě postačují (vpředu jsem měl pancéřový hadice - žádnej gumovej efekt ani po delší jízdě se nekonal). Podvozek mi taky vyhovoval. Nevím, jestli to původní majitel šteloval nebo to bylo v základním nastavení, ale i na našich silnicích to bylo v pohodě. Ať jsem jel svižněji nebo kochačku, nic jsem neměnil a spokojenost vládla. Místo seriových koncovek na SV byly, jak je na fotkách vidět, pod sedlo vyvedný dva titanový Leoše. Nemám tušení, kdo dělal ty svody, ale ten zvuk byl nádhernej - děsně návykový !! Jen jsem ze začátku musel dávat bacha, kam cpu paty, abych neměl boty přiškvařený na svodech. Pak to bylo v cajku, šlo jen o zvyk. Měl jsem i svody k umístění výfuků na standartní místo pod zadní stupačky, ale takhle se mi to líbilo víc - navíc to bylo aspoň trochu jiný a hlavně - motorka tak byla celá úzká (výfuky nepřekážely). S motorkou jsem jezdil tak v 60% solo a 40% s přítulkou. SV ani plnej tandem nějak moc neovlivní, motor to vůbec nezajímá, jen ovladatelnost je při solo jizdě svižnější (ale to je všude). Pohodlí spolujezdce je na sportovní motorku celkem OK, pomáhá i zadní madlo. Přítulka si nikdy nestěžovala, ba si to oproti Kawě spíš pochvalovala. Při pomalejší jízdě (hlavně ve dvou) trochu bolí zápěstí, ale jak se při zvyžující rychlosti zvyšuje odpor vzduchu, je to OK (ale pomalu se na tom stejně moc jezdit nedá ). Ani na tom moc nefouká - jak jsem už napsal, vítr spíš pomáhá - cestovat se dá krásně. Na ovladatelnosti se projevuje asi i užší stavba, je to paráda - nohy teda naštěstí nejsou tak blízko u sebe jako třeba na RSV (jsem zvyklej na macatější nádrže čtyřhrnků). Tož toť asi vše.
Jak už jsem se zmínil, spokojenost sama
Šla do světa jen kvůli touze zkusit motarda od KTM..
Ty výfuky.. 10b... mazec, závidím
Bavila mě moc! Díky za kladný komentáře
No tahle byla taky bombovní...ta barva a laďáky bral bych jí z fleku za 10
Tak ta barva ia tvar z výfukem dost dobrý-koukám pivko ti jede