Yamaha XV 750 Virago (1999)

Vlastník Pc2
Vloženo 30.5.2008
Aktualizováno 5.3.2023

Moje druhá motorka stejné značky i typu. Pouze jsem si opatřil mladší i s nižším nájezdem a poskočil na větší objem a výkon. Koupená přes bazar. Barva vínově červená. Po počátečních odlaďování je ve velmi dobrém stavu, odpovídajícímu stáří i ujetým km.

Motorka koupena od FIRMA:JHMoto (Horní Žďár) - Rodinná firma s osobním přístupem ke každému zákazníkovi. Mnou zjištěné nedostatky na motorce částečně odstranili, za neodstraněné dali slevu z ceny

První dojmy - Volil jsem typ motocyklu, se kterým jsem byl maximálně spokojený

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře, kteří si jízdu jen tak užívají, ale občas se chtějí svézt i svižněji

Doplňky na motorce - Přední plexisklo, padáky, přídavná přední světla, postranní kožené brašny a kufr

Díl první: V dětství jsme se honili za klukama, co vlastnili mopedy i jiné stroje zn. Jawa, pak v dorosteneckém věku jsme oprášili ze stodoly starou 175 a řádili na ní celé prázdniny u babičky na Plzeňsku, samozřejmě všichni bez patřičných dokladů. Občas nějaké svezení na Babetě, pak v 17-ti letech autoškola, vč. řidičáku na motocykly bez omezení. Život běžel dál a s ním i chuť mít takového nějakého finančně dostupného choppera. Vždy se mi líbily viraga, tak jsem si koncem r. 2006, přes nelibost mojí přítelkyně, splnil jeden ze svých snů a nechal jsem si svojí první motku Yamaha XV 750 dovézt z Německa. Mírné doladění plexi a předkopama a hurá za prvníma kilometrama, vychutnávat si pohodu z jízdy. Samozřejmě zima byla dlouhá, ale přesto jsem nevydržel a seznamoval se s mou novou "kamarádkou". Během r. 2007 jsem najezdil příjemných cca 6.000km. Pravidelná údržba, kontrola tlaku v pneumatikách, výměna olejů jsou jediné drobnosti, které Yamaha potřebovala. Lehce poštelovat spojku a to je všechno. Prakticky spolehlivá bezúdržbová mašina. Jelikož bydlím nedaleko Prahy, užívám svou Virážku i na pracovní cesty do pražského provozu a je to luxusní úspora času i nervů, které jsem míval z čekání v dlouhých nekonečných automobilových kolonách, hlavně ve špičkách. Manévrovatelnost je očas složitější, ale když se někam nevejdu, tak se tam zbytečně necpu, vždyť jsem se dřív načekal daleko víc a taky mi to nevadilo. Občas se najde nějaký zakomplexovaný idiot, který neunáší pocity pohody a nesvázanosti maníků na mašinách, ale jinak během mého ježdění určitě pozoruji posun ve vzájemném soužití a respekt ze strany řidičů aut. Motorek přibývá geometrickou řadou a já po těch všech tragických zprávách nabádám všechny ostatní kamarády jedné stopy. "Život žijte naplno, ale můžete ho žít daleko déle, když si necháte v hlavách své mozky a nebudete pokoušet změnit fyzikální zákony o setrvačnosti, odstředivých silách, brzdící účinky apod."

Díl druhý: Přestože jsem měl na původním stroji najeto bezproblémových a krásných 80 000 km, tak jsem se v r. 2020 rozhodll svůj motopark omladit, při zachování typu i značky. Po cíleném hledání se mi podařilo objevit u Jindřichova Hradce bazarovou Yamaha XV 1100 r.v.1999 a s nájezdem cca 35 000 km. Jednal jsem okamžitě a do bazaru vyrazil na prohlídku. Nyní již je "Dračice" zaparkovaná doma a stále si při nájezdu kolem 5000 km ročně užívám pohodové odpočinkové jízdy jak pracovně, tak na vícedenních výletech se ženou

Přeju všem mnoho pohodových kilometrů bez nehod. Pc2

pstros01
pstros01 napsal 28.07.13 v 12:42 10b.

Hezká mašinka, taky jsem jí měl, hezky napsáno, tak ať to všechno šlape jak má

Tezetka
Tezetka napsal 28.07.10 v 18:54

Krásný Virago
Pohodu v sedle a čistou stopu po celou sezonu...
Posílám 10-ku

rici07
rici07 napsal 26.10.09 v 11:54

dívám jse na to tvoje virago a připadá mi žety výfuky máš originál ale ty konce říznutý jestli jo tak mi prosímtě napiš jaý s tím máš zkušenosti.přemýšlým o ladácích ale brzdí mně finance. jinak pěkný10

M.D
M.D napsal 10.10.09 v 15:32

Motka super a v hlavě pořádek,tak to má být