renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 600 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník grep
Vloženo 19.4.2008
Aktualizováno 15.10.2010
Zobrazeno 2 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Seřízení karburátorů

Vloženo: 29.04.2010, Uskutečněno: 14.04.2010, Stav tachometru: 32030 km, Zhlédnuto: 53x


Dante's opět zaúřadoval. Po vyčištění karburátorů a vyjadění ventilové vůle přišlo na řadu seřízení vzduchu na karburátorech. Já sám si na takovéto věci opět netroufnu, protože na to nemám zkušenosti ani cit. Ale musím říct, že Dante's si s tím podle citu a oka poradil více než dobře. Sice jsme ten vzduch ladili dlouho a na několikrát, ale výsledek je super. Ještě by to samozřejmě sneslo drobný FINE TUNING, ale to by bylo potřeba již použití manometrů na podtlaky.
Jak již jeden kolega podotkl, za rozvody vody u tohoto motoru by patřil konstruktér od Kawasakiho pověsit. Kvůli trubce s horkou vodou, která zásadně omezuje přístup ke vzduchovým jehlám, jsme bojovali s popáleninami rukou. Dobrá věc se ale nakonec podařila a motor jde krásně za plynem bez zásadních prodlev a dušení.

Šťastnou cestu... grep

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna baterky

    Dnes jsem se rozhodl vyměnit baterku. V poslední době se mi ta původní začala vybíjet. Po plném nabití se tvářila v pohodě ale i po celodenním ježdění byla na konci dne hin. Zkontroloval jsem tedy pro jistotu i dobíjení

    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.04.2010
    Uskutečněno: 29.04.2010
    Tachometr: 32500km
  • Seřízení ventilové vůle - problémy se startováním

    Rozhodl jsem se podělit se s vámi o obligátní problém se startováním starého bracha. Hodně toho již bylo napsáno a má zkušenost je následující: problém se startováníém se začal projevovat nenápadně. Ráno motor normálně

    Typ: Oprava
    Vloženo: 10.04.2010
    Uskutečněno: 04.04.2010
    Tachometr: 32000km


TOPlist