V provozu od května 2007
Recenze
Katastrofální výhled zpětnými zrcátky napraven o 7 cm delšími tyčkami z XJR, centrální stojan SW motech, výfukové koncovky tenax (kopie Akrapovič ), horní držák kufru
orig. givi, boční držáky upraveny z TDM 900, nová žárovka H4 Philips Motovision.
Za 6 měsíců provozu v roce 2007 musím říct, že Bulldog plní přesně to co jsem od něho očekával : 1/ ochotný, zábavný a úsporný motor / prúměrná spotřeba za 12.500 km
do 5 l / 100km
2/ sympatický a čitelný podvozek i při jízdě se spolujezdcem
/ výměna Dunlop 220 za Dunlop Sportmax Roadsmart při 12.500 km /
První naše slovensko-české Bullddog diskuzní forum najdeš tady:
http://yamaha-bulldog.web4men.sk/
Teprve to rozjíždíme,tak pište,pište.
Moc hezky. Ty bocni kufry mu padnou. Hodne spokojenych kilaku bez bouracky. Za 10.
Zdravím.Pěkný bulldog.Měl bych otázku.To je výroba 2006? Jestli je,tak podle www.katalog-motocyklu.cz by to mělo mít dvojitý páteřový rám a chlazení vodou.Podle fotek je však stejný jako můj z 2005.Neviděl jsi někde toho vodníka, nebo jsou to bludy na tom servru? Já ho ještě nikde nezahlédl.(Jinak ideální moto pro naše ročníky -já 1962)Ať to jezdí. (půjčil jsem si synův nick )