Tak se mi povedlo sehnat 4 budíky, bohužel zatím 3+1 ale budu mít časem všechny stejný. Vždycky jsem si chtěl dělat podtlaky sám, a pokusy s hadičkama a vodním sloupcem v mém případě vždy selhaly. Zkusil jsem z toho co jsem posháněl něco postavit. Při zkoušce souměrnosti měření je maximální výchylka řekněme necelé 2 dílky maxima od minima naměřené hodnoty. Ještě to zkusím nějak vyštelovat aby to ukazovalo stejně, ale i tak si myslim že ochylka 0,02bar je přijatelná k měření podtlaků v jednotlivývh sacích potrubích. Už se těšim, až bude prostor na to to seřídit.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak zase počasí umožnilo nějakou tu údržbu na motorce. Odhodlal jsem se k tomuto:
- Lehce nakoplé zadní kolo, se kterým už 11 let jezdím jsem poslal na narovnání do ALU Repas, Štěpánovice. Po zkušenosti s rovnáním před
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.01.2020 |
Uskutečněno:
| 24.01.2020 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a je
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.06.2019 |
Uskutečněno:
| 21.06.2019 |
Tachometr:
| 31000km |
-
Toto je jen pokus, jak to všechno bude fungovat. Každopádně po dlouhé cestě je únavné poslouchat hlučný laďák. Pouhá výměna, nebo spíš kompletní doplnění chybějící vaty moc nepomohlo. Toto je druhý krok směrem k tiššímu
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.05.2019 |
Uskutečněno:
| 22.05.2019 |
Tachometr:
| 30750km |