Tak mi zase zbylo trochu času na údržbu mojí stařenky.
1) Olej + filtr vyměněn po 5000km a je to ostuda - trvalo mi 3 sezóny tuto "porci" km najet. Někdo to má za 2 měsíce .
2) Gufero ve vidlici po 8 letech od poslední výměny opět teklo, vpravo na ráfku se vždy po ránu dělala kalužka oleje. Opět jsem si osvěžil postup, jak rozebrat vidle.
3) Motor byl mírně pocákaný olejem. Teklo to asi kolem víka alternátoru nejvíc. Při té příležitosti jsem všechny dekly sundal a vyrobil nové papírové těsnění. Když už jsem to měl dole, sundal jsem i svody a vanu a koukl jsem jestli tam nejsou šponky, nebo jinej binec. Bylo to k mé radosti úplně čistý.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak zase počasí umožnilo nějakou tu údržbu na motorce. Odhodlal jsem se k tomuto:
- Lehce nakoplé zadní kolo, se kterým už 11 let jezdím jsem poslal na narovnání do ALU Repas, Štěpánovice. Po zkušenosti s rovnáním před
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.01.2020 |
Uskutečněno:
| 24.01.2020 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a je
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.06.2019 |
Uskutečněno:
| 21.06.2019 |
Tachometr:
| 31000km |
-
Toto je jen pokus, jak to všechno bude fungovat. Každopádně po dlouhé cestě je únavné poslouchat hlučný laďák. Pouhá výměna, nebo spíš kompletní doplnění chybějící vaty moc nepomohlo. Toto je druhý krok směrem k tiššímu
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.05.2019 |
Uskutečněno:
| 22.05.2019 |
Tachometr:
| 30750km |