renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CR 500 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník lochmic
Vloženo 3.4.2008
Aktualizováno 2.2.2013
Zobrazeno 4 338x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 22 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kaprik20
Kaprik20 napsal 14.10.09 v 21:57

Zdravim kolik to CR 500 tak zere litru presne tohle jsi ted chci kupuvat je na motoinzerci tak chci jit do toho tak jse ptam kolik pak zere ??? ale asi malo co kdyz se to ani neda vytocit

paulo500R
paulo500R napsal 29.04.08 v 23:33

Čau, chtěl bych se podělit o nějaké zkušenosti s CR500. Tuhle motorku mám už rok a nemůžu se stěžovat, je fakt že jsem se s ní trochu pral než jsem k ní našel cestu,ale teď už bych ji za nic jinýho nevyměnil. Je to opravdu neskutečnej držák motor nikdo neutahá ten zkrátka ničí lidi, ale přesto je dobrý mazat dostatečně píst a to alespoň 1:30 manuál udáva 1:20 ale vzhledem k tomu, že výkonový potenciál, který 500R nabízí zdaleka nevyužiju, poměr 1:30 je dostačují. Jako každá Hodna má velmi dimenzovaný převodové kolečka, na to že mám 11 let starou mašinu není jediná známka opotřebení převodovky. Co se týka spojky je též dostatečne dimenzovaná, problém dělá akorát spojkový koš, který v originálu není kovaný tudíž se vymačkáva a lamely se zadrhávají, dost lidí dělá to, že rýhy v koši od lamel vybrousí, pak to chvíli opět funguje ale ne na dlouho stěna je zeslabená a lamela může doslova prolítnout košem. Řešení jsem našel buď koupit nový koš , neho ho nechat opět vyvařit a vyfrézovat , ale pozor musí to vařit člověk ¨který to opravdu umí a můsí použít spravný drát s dostatečnou tvrdostí, pokud se tak nestane tak rovnou běžte koupit nový koš. Dále za zmínku stojí podvozek, standartně se používali KYB ty jsou slušný, ale musí mít porádný olej já doporučuji originál Honda, a dále můsí být pořádně seřízený a pak vše fuguje ok, kámoš má crf450 a podvozek je téměř srovnatelný, takže je to opravdu na tom jak si snima člověk vyhraje. Já tedy mám na tlumičích holandskou úpravu, okolo roku 97 byla špičkou v tlumičích, ale nestavení těchto tlumičů není uplně jednoduché.
Zkrátka Honda CR500R je mašina s neskutečným výkonem a ještě mohutnějším točivým momentem 75Nm. Když si na ní zvyknete tak pochopíte, že k poměru ceně, výkonu a kvality neseženete nic lepšího. Aby člověk na trati byl s touhle mašinou nejlepší, tak musí být magor pak bude dorej, jinak čtyřtakty, nabízí plynulejší chod motoru a celková jízda ne něm je příjemnější, u CR500 se člověk soustředí na dávkování výkonu a pak až na jízdu, ale každý má na to jiný názor.

DuIvan
DuIvan napsal 16.04.08 v 14:38

DuIvan
DuIvan napsal 16.04.08 v 14:37

hynek-maly
hynek-maly napsal 12.04.08 v 15:46

S tímhle? Na to bych nevlezl, ani kdybych byl na široké, daleké a rovné louce. bojím, bojím, bojím

DuIvan
DuIvan napsal 08.04.08 v 22:29

papula> ...tahle co měl Kostík Martin ,tak měla i TP takze mohl i pěkně na silnici.

papula
papula napsal 08.04.08 v 21:35

to duivan jasně žádnej učenej znebe nespad vole O.K.

papula
papula napsal 08.04.08 v 21:32

papula
papula napsal 08.04.08 v 21:31

Čau kluci musim jí rychle koupit dokuď nějaký ještě jsou.je to mazec!Byl to zážitek proto jsem se zůčastnil diskuze i když mám jen pár zkušeností s touhle motorkou.

DuIvan
DuIvan napsal 08.04.08 v 00:10

papula> cr500> tak co jsem porovnaval parametry tak mate pravdu.ale fakt mi prislo ze to crfko skubalo vic...je taky dost mozny prevod.to se Nm pak dost zmeni. :o

MartinR1
MartinR1 napsal 07.04.08 v 19:05

velkej mazec

MJ
MJ napsal 07.04.08 v 18:23

Mel sem tu cest si tuhle brutalnost pujcit od kamose,dal sem jedno kolo a mel toho dost

tatsaah
tatsaah napsal 07.04.08 v 15:53

trochu moc vykonu

g.r.
g.r. napsal 07.04.08 v 14:31

na tom bych se bal vuit poradne za plyn i

Koprto
Koprto napsal 07.04.08 v 13:41

Pekný stroj , bahnu Zdar

Nosound89
Nosound89 napsal 07.04.08 v 13:20

CR je CR prostě honda paráda

CR500
CR500 napsal 07.04.08 v 13:05

to duivan
cr500 ma krome vykonu i daleko vetsi tocivy moment nez nejnovjejsi 450crf..!!! CR500 ma dokonce 80Nm a je i mnohem lehci nez je trebas crf..ale problem prubehu cr 500 ma prilis prudky narust vykonu narozdil od 4T u cr 500 se neda se poradne regulovat.. mozna to neni motorka na vyhravani zavodu ale urcite si na ni clovek uzije podle meho nazoru o dost vic nez na 4T

papula
papula napsal 07.04.08 v 11:24

Když na rovném useku postavíš vedle sebe CR 500 a CRF 450 nedá CR CRFu žádnou šanci,to mám vyzkoušený.

posmiros
posmiros napsal 07.04.08 v 10:30

to musí rvát pracky

EdyBoyS
EdyBoyS napsal 07.04.08 v 10:14

Doufám, že se na tom nezmrzačíš jako kolega...
Je to sice paráda, ale hlavně opatrně

_GAS_
_GAS_ napsal 07.04.08 v 10:07

Pěkná, pěkná. Ale taky jsem slyšel, že CR500 je téměř nezvladatlená, co se přebytku a hlavně nárůstu výkonu týká. Já bych se jí docela bál.

DuIvan
DuIvan napsal 07.04.08 v 00:20

Silná 5tibába ,se skoro nedá ovládnout da se rovnat az k novym Hondam CRF 450/4T ...tocivej moment se sice neda srovnat mezi 2T/4T to je jasny ,ale sila jo.Proste



TOPlist