Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | tak akorát.. |
-pohodlí cesťáku, výkon supersportu,
-zátah dvouválce,
-velmi pohodový svižný svezení,
-ochrana před větrem, dobrá ergonomie i pro spolujezdce
-antihoppingová spojka,
-perfektní brzdy! - přední
-už se nevyrábí
-Neschopný dealer Aprilie v ČR, špatně se shání díly a doplňky,
-jízda je silně návyková..
-žere gumy a straší děti
-zadní brzda téměř bez účinku,
-pod 4500 ot/min to nejede jak by se dalo na dvouvál čekat
-pokud chci zařadit 6. rychlost, musím mít na tacháku aspoň 150km/h jinak to kucká, cuká a je to podtočený
Moje úpravy |
-Laďáky Leo Vince - EVO + homologace |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | páteřový hliníkový, dvojitý |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 200 - 280km |
Obecné
Moje závady | -nalomený šroub na spojkové pružince, -výměna lehce chycenýho ložiska v krku řízení |
---|